رژیم اشغالگر در معرض حملات "عصای موسی"؛ یک بار بار با آتش سوزی و یک بار با تاریکی

رژیم اشغالگر در معرض حملات
يکشنبه 5 تير 1401 - 21:58

حوادث آتش سوزی و حملات سایبری دقیق، به یک مشکل امنیتی واقعی برای رژیم اشغالگر اسرائیل تبدیل شده است، چرا که یک گنبد آهنین وجود ندارد که مانع این اتفاقات شود و ائتلافی نیست که بتواند این حوادث را کنترل کند.

العالم - فلسطین اشغالی

آتش سوزی‌هایی که رسانه‌های اسرائیلی آن را طراحی شده می دانند، این بار یک مرکز صنعتی راهبردی در شهر حیفا را هدف قرار داد که به دنبال آن آتش سوزی مهیب روی داد که چند انفجار را درپی داشت و علت وقوع این انفجار، مواد خطرناک بود که این مساله به بالارفتن ستون های بسیاری از آتش و دود فراوان در آسمان منطقه منجر شد.

قبل از این حادثه، 18 اتوبوس در ایستگاه مرکزی الصفد در الجلیل ، هشت اتوبوس در یک منطقه صنعتی در شهرک کریات شمونه و نیز کارخانه تولید بستنی فیلدمن در جنوب تل آویو بر اثر نشت گاز امونیا دچار حریق شد و برخی از مناطق تجاری و صنعتی در شهر یفنه هم طعمه آتش شد.

براساس تحقیقات ، این آتش سوزی ها و حوادث متعدد تعمدی بوده، ولی دستیابی به علل اصلی آن مقدورنبوده است.همچنان که این رژیم نتوانسته است که هک دقیق ترین اطلاعات را توسط گروه " عصای موسی " متوقف کند. این گروه توانست دوربین های مداربسته را در خیابان های فلسطین اشغالی و شرکت های اسلحه سازی اسرائیلی هک کند و به انتشار اسناد و اطلاعات مسئولان اسرائیلی اقدام کند وشبکه برق رژیم اسرائیل را هم هک کردند.

رژیم اشغالگر اسرائیل ضربه های سختی را متحمل می شود و درمعرض حملاتی غیرقابل پیش بینی قرار دارد که نمی تواند آنرا نادیده بگیرد. همان طور که گروه "عصا موسی" هشدار داده که به زودی اسرائیل را درتاریکی غرق خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها