در دیدار با وزیر فرهنگ سوریه مطرح شد؛

رئیس رسانه ملی: بزرگ‌ترین جنگ امروز، جنگ نرم است

رئیس رسانه ملی: بزرگ‌ترین جنگ امروز، جنگ نرم است
سه شنبه 7 تير 1401 - 17:50

رئیس رسانه ملی در دیدار با وزیر فرهنگ سوریه گفت: در جنگ نرم، برخی به دنباله وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها و ترویج فرهنگی مغایر با فرهنگ ما به ویژه به نسل جدید از طریق شبکه‌های ارتباطی و تکنولوژی های جدید هستند.

العالم - سوریه

"لبانه مشوح" وزیر فرهنگ سوریه روز سه شنبه در دیدار با "پیمان جبلی" رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که درصدر هیاتی در سوریه به سر می برد، گفت: هدف از جنگ علیه سوریه، اساسا از بین بردن هویت ملی و اراده سوری ها و جدا کردن سوریه از هم پیمانانش بوده است و ما به خوبی این مساله را می دانیم، اما دشمنان نه در گذشته موفق به این کار شدند و نه در آینده خواهند توانست که این کار را انجام دهند، زیرا اراده مشترک ما بر پایه همکاری و ساختن آینده‌ای بهتر است.

رئیس رسانه ملی نیز در این دیدار اظهار داشت: شاهد کاهش شدت جنگ در سوریه هستیم و امیدواریم بقیه مناطق سوریه نیز آزاد شود.

جبلی با بیان اینکه بزرگترین جنگ امروز، جنگ نرم و جنگ فرهنگی است، گفت : ما این جنگ را در فرهنگ مردم می بینیم و به اعتقاد من، سربازانی که در خط مقدم این جنگ هستند، ما و شما هستیم.

جبلی افزود: باید به دنبال شناخت ماهیت این جنگ فرهنگی علیه خود باشیم و با تمام قوای برای مقابله با آن تلاش کنیم، در این جنگ، برخی‌ها به دنباله وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها و ترویج فرهنگی مغایر با فرهنگ ما به ویژه به نسل جدید از طریق شبکه‌های ارتباطی و تکنولوژی های جدید هستند.

رئیس رسانه ملی تاکید کرد: ما اشتراکات زیادی داریم و هدف از این نشست تاکید بر لزوم استفاده از همه روش‌ها برای ترویج فرهنگ اصیل است، آمادگی داریم با مشارکت برادران سوری توانایی‌های خود را در جهت تولید آثار مشترک فرهنگی به کار گیریم.

پربیننده ترین خبرها