عامل کلاهبرداری میلیاردی در تهران دستگیر شد

عامل کلاهبرداری میلیاردی در تهران دستگیر شد
سه شنبه 7 تير 1401 - 23:07

متهمی که در فضای مجازی با خرید و فروش سوری رمز ارز از 3 هزار نفر به ارزش صد‌ها میلیارد تومان در نقاط مختلف ایران کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

العالم - ایران

سردار علیرضا لطفی جانشین سازمان اطلاعات فراجا اظهار کرد: درپی کلاهبرداری های میلیاردی رمز ارز از شهروندان موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات فراجا قرار گرفت.

وی افزود: در گام نخست، ماموران سازمان اطلاعات فراجا تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند، متهم در فضای مجازی با خرید و فروش سوری رمز ارز از سه هزارنفر به ارزش صد‌ها میلیارد تومان در نقاط مختلف ایران کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

جانشین سازمان اطلاعات فراجا تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع ماموران اطلاعات سازمان فراجا وارد عمل شدند و با رصد‌های اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم متواری را در استان تهران شناسایی کردند.

سردار لطفی با بیان اینکه متهم چندین ماه متواری و تحت تعقیب دیگر ضابطین قضایی قرار داشت اظهار کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه، صبح امروز سربازان گمنام سازمان اطلاعات فراجا پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوز های لازم قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند.

جانشین سازمان اطلاعات فراجا در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام‌ محترم قضایی متهم برای سیرمراحل قانونی راهی زندان شده و تحقیقات گسترده در رابطه با پرونده جهت کشف جرائم احتمالی ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها