هنیه: مقاومت گزینه راهبردی است/ لزوم تقویت وحدت ملی با تمرکز بر مقابله با اشغالگران

هنیه: مقاومت گزینه راهبردی است/ لزوم تقویت وحدت ملی با تمرکز بر مقابله با اشغالگران
چهارشنبه 8 تير 1401 - 14:08

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) مقاومت فراگیر را گزینه راهبردی ملت فلسطین توصیف و بر لزوم تقویت وحدت ملی فلسطینیان با تمرکز بر مقابله با اشغالگران تاکید کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه خبری العهد، هیات جنبش حماس به ریاست «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر این جنبش که هم اکنون سرگرم دیدار از بیروت است، با «طلال ناجی» دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل و هیاتی از این جبهه دیدار و گفت وگو کرد.

دوطرف در این دیدار تحولات میدانی و سیاسی مربوط به مسئله فلسطین را در کنار تحولات جاری در شهر اشغالی قدس و مسجد مبارک الاقصی و تلاش های صهیونیست ها برای تقسیم زمانی و مکانی آن و تهدیدهای مداوم علیه ملت فلسطین را بررسی کردند.

برپایه این گزارش، دو طرف در این دیدار همچنین به موضوع تلاش های اشغالگران برای نفوذ در منطقه از دریچه عادی سازی روابط و سازش و تشکیل ائتلاف های سیاسی و امنیتی و بازتاب منفی آن بر مسئله فلسطین و ملت های منطقه پرداختند.

هیات های حماس و جبهه خلق شاخه فرماندهی کل بر مقاومت فراگیر به عنوان گزینه ای راهبردی برای برخورد با اشغالگران و دسیسه های آنها تاکید کردند.

دوطرف همچنین تلاش های انجام شده برای ساماندهی دوباره اوضاع داخلی فلسطینیان و تقویت وحدت ملی بر مبنای اصل مقابله با اشغالگران و تحقق اهداف و آرمان های ملت فلسطین را بررسی کردند.

پربیننده ترین خبرها