شهادت ۲ مامور انتظامی در چهارمحال و بختیاری

شهادت ۲ مامور انتظامی در چهارمحال و بختیاری
يکشنبه 19 تير 1401 - 18:11

با استقرار تیم‌های گشت به محض رویت خودرو گروگانگیر ، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست دادند ولی راننده با بی‌توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرد که در حین تیراندازی گروهبان یکم مرتضی کریم‌زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

العالم - ایران

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهادت ۲ نفر از ماموران جان بر کف فرماندهی انتظامی استان در درگیری با گروگانگیر مسلح در شهرستان فارسان خبر داد.

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام یک مورد آدم‌ربایی در یکی از استان‌های همجوار و متواری شدن مسلحانه فرد مذکور با خودرو به سمت استان، به محض رصد و شناسایی پلاک خودرو گروگانگیر ، تیم‌های گشتی در محورهای مواصلاتی جهت دستگیری و توقیف مستقر شدند.

وی اظهار داشت: با استقرار تیم‌های گشت به محض رویت خودرو گروگانگیر ، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست دادند ولی راننده با بی‌توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرد که در حین تیراندازی گروهبان یکم مرتضی کریم‌زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

به گفته وی، با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و در تعقیب و گریز ،گروگانگیر مسلح به هلاکت رسید و یکی از کارکنان شهرستان فارسان نیز در این حین مجروح شد.

شهرستان فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

عصر ایران

پربیننده ترین خبرها