اژه ای: دستگاه های اطلاعاتی دست های پشت پرده بی حجابی را پیدا کنند

اژه ای: دستگاه های اطلاعاتی دست های پشت پرده بی حجابی را پیدا کنند
دوشنبه 20 تير 1401 - 14:20

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر پرهیز از برخوردهای هیجانی در مساله عفاف و حجاب، گفت: از همه نهادهای مسئول گرفته تا ضابط و قاضی در مساله عفاف و حجاب، مطابق قانون عمل کنند.

العالم_ایران

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست شورای عالی قضایی با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ عفاف در کشور افزود: هر انسان پاک سرشتی از حیا و عفت استقبال می کند و عفیف بودن نه تنها به عنوان یک فریضه واجب و حفظ پوشش عامل بازدارنده بسیاری از لغزش هاست.

وی گفت: دستگاه های مسئول ما باید توجه کنند که امروز چه کسی پشت این مسایل است و بی حیایی را ترویج می کند؟ نه اینکه مثلا چه کسی به عنوان یک فرد حجاب دارد یا ندارد یا حجاب او کمرنگ است یا پررنگ‏.

رئیس قوه قضائیه افزود: مساله مهم این است که ببینیم چه کسی پشت فرهنگ بی عفتی است؟ که البته نیاز به کار اطلاعاتی دارد و دادستان ها و نیروی انتظامی باید جهت کشف مسایل سازمان یافته و جریان های که پیداست توسط سرویس های بیگانه هدایت می شود، حرکت کنند.وی ادامه داد: در مسئله حجاب همه نهادهای مسئول، ضابط و قاضی باید در چارچوب قانون عمل و از کارهای هیجانی و زودگذر پرهیز کنند.

اژه ای خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب با کارهای کاملا متقن توام با قانون و آرامش و تدبیر انجام شود و اگر هم جایی هر کدام از ما اشتباهی کردیم ترسی نداشته باشیم که بگوییم اشتباه کردیم و از اشتباه خودمان برگردیم و آن را اصلاح کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها