هراس از نفوذ نیروهای مقاومت / رژیم صهیونیستی به دیوار کشی روی آورد

هراس از نفوذ نیروهای مقاومت / رژیم صهیونیستی به دیوار کشی روی آورد
سه شنبه 21 تير 1401 - 06:25

منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد تا برای جلوگیری از نفوذ نیروهای حزب الله، شهرک صهیونیستی هم مرز با لبنان را دیوارکشی کند.

العالم-فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، ارتش اسرائیل تصمیم گرفته برای جلوگیری از نفوذ نیروهای حزب الله، اطراف شهرک صهیونیستی «المطله» (متولا) واقع در مرز با لبنان دیوار مرزی احداث کند.

بر اساس گزارش تارنمای سوا فلسطین، ساکنان شهرک صهیونیست‌نشین «المطله» از قصد ارتش رژیم صهیونیستی برای احداث دیوار در اطراف این شهرک خشمگین شدند.

«لیور بیز» عضو شورای این شهرک صهیونیستی گفته است که زندگی در محاصره دیوارها، شبیه به زندگی در داخل زندان است. این احساس وحشتناکی است که یک دیوار به ارتفاع ۹ متر در جلوی منزلت قرار داشته باشد.

وی همچنین گفته است که دیوار، از جنگ، شلیک موشک و پرواز پهپاد جلوگیری نخواهد کرد. نهایتا، دیوار مانع از آن خواهد شد که افراد بتوانند نفوذ کنند.

پیش تر «زوی یحزکلی» تحلیلگر شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گفته بود که حوادث اخیر نشان می‌دهد که جنگ آینده با حزب الله یک نبرد هوایی است.

همچنین «عاموس یدلین» سرلشکر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که طرح موشک‌های نقطه زن حزب الله موضوع نگران کننده‌ای است و در اسرائیل به اندازه کافی این امر مورد توجه قرار نگرفته است.

در همین باره سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در فوریه گذشته تاکید کرد که لبنان هم اکنون از توان تبدیل موشک‌های موجود در نزد خود به هزاران موشک نقطه زن برخوردار است.

پربیننده ترین خبرها