شیخ «عیسی قاسم» خواستار مخالفت مردم با برگزاری انتخابات ظالمانه بحرین شد

شیخ «عیسی قاسم» خواستار مخالفت مردم با برگزاری انتخابات ظالمانه بحرین شد
جمعه 24 تير 1401 - 12:24

رهبر معنوی انقلاب بحرین با «ظالمانه» خواندن انتخابات این کشور، از مردم بحرین خواست که در برابر این انتخابات سکوت اختیار نکنند.

العالم - بحرین

شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین، پنجشنبه، در چهارمین بیانیه انتخاباتی خود خواستار عدم سکوت در برابر طرح انتخاباتی رژیم بحرین شد.

شیخ عیسی قاسم اعلام کرد که اجرای فرایند انتخابات بر پایه نقشه مرتجعانه و ظالمانه رژیم بحرین و در راستای تحقق اهداف مستبدانه و یک‌جانبه‌گرایانه و خلاف مصلحت مردم تنها به معنای عقب‌گردی جدید برای کشور، تعمیق بیشتر مصبیت‌های مردم، تحکیم حکومت دیکتاتوری و طولانی کردن سیه‌روزی‌‌‌های ملت است.

رهبر معنوی انقلاب بحرین در ادامه از مؤمنان خواست که در برابر این طرح انتخاباتی ظالمانه که هدف آن ترسیم سرنوشت مردم بر خلاف اراده و به حاشیه‌راندن ایشان است، ساکت نمانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «همگان، از آنانی که به عدالت دین باور دارند و آنان که مدعی میهن‌دوستی هستند، انتظار می‌رود در برابر این انتخابات جعلی دروغین که حقوق مردم را نادیده می‌انگارد، بایستند و چنانچه انتخابات بر خلاف خواست ایشان پیش رفت، لاجرم باید از آن اعلام برائت کنند تا اراده آن‌ها به بهانه موافقتشان و رضایت آشکار و پنهانشان با بردگی‌کشاندن نقض نشود.»

شیخ عیسی قاسم ضمن تأکید بر برگزاری انتخابات درست و عادلانه، افزود که در صورت شکست این اقدام، بایست مخالفت علنی با هرگونه انتخابات دروغین و فریبکارانه ابراز شود و کسانی که در برابر هرگونه انتخابات ظالمانه‌ سکوت اختیار می‌کنند و خود را راضی نشان دهند، به خود ظلم کرده‌اند.

رهبر معنوی انقلاب بحرین در بخش پایانی این بیانیه اظهار داشت که اگر حکومت این کشور خیرخواه این کشور و تمام مردم آن است نبایست از مسیر انتخابات عادلانه عدول می‌کرد و درصدد برگزاری انتخابات متقلبانه و جعلی بر می‌آمد.

قرار است انتخابات پارلمانی بحرین در اکتبر آینده برگزار شود؛ اما از آنجا که از زمان آغاز اعتراضات مردمی در اوایل سال ۲۰۱۱ تاکنون، هیچ اقدام امیدوارکننده‌ای برای اصلاح امور در این کشور صورت نگرفته و پاسخی به مطالبات انقلابیون داده نشده، انتظار می‌رود که اغلب احزاب مخالف رژیم آل خلیفه این انتخابات را تحریم کنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها