صدها عضو گروهک منافقین در آلبانی جدا شده اند

صدها عضو گروهک منافقین در آلبانی جدا شده اند
دوشنبه 27 تير 1401 - 01:21

یک قاضی آلبانیایی تاکید کرد که بیش از 400 عضو گروهک تروریستی منافقین از این سازمان جدا شده اند و سران این گروهک، از مقامات امنیتی آلبانی برای حمله به فراریان و جدا‌شدگان خود استفاده می کند.

العالم - اروپا

در حالی که داعش و جبهه النصره در سوریه اقدام به کشتن سربازان فراری خود می کردند، این اتفاق در آلبانی به گونه ای دیگر رخ می دهد؛ گروهک تروریستی منافقین از مقامات امنیتی آلبانی برای حمله به فراریان و جدا‌شدگان خود استفاده می کند. گروهک منافقین از آلبانی در جنگ به اصطلاح نیابتی با ایران، به نمایندگی از رژیم صهیونیستی می جنگد.

این سازمان تروریستی مدعی است که ایران در مارس 2018 قصد داشت به آن حمله کند و از این توجیه همراه با رژیم صهیونیستی برای اخراج سفیر ایران از آلبانی استفاده کرد. مریم رجوی به ویژه از فراریان فرقه خود عصبانی است. بسیاری از ایرانیان از دست گروهک منافقین فرار کرده اند و اکنون در آلبانی، آزاد زندگی می کنند. این یک بحران هویتی بزرگ برای منافقین ایجاد کرده است زیرا چنین جدایی هایی باعث مرگ سازمان تروریستی می شود. مریم رجوی و همسر اولش مهدی ابریشمچی مدعی هستند که این فراریان و جدا‌شدگان توسط تعدادی آلبانیایی حمایت می شوند.

در 15 ژوئیه، مریم رجوی موفق شد ولادیمیر مارا، دادستان آلبانیایی و قاضی اتلوا ددا را متقاعد کند که به خانه‌های فراریان ایرانی حمله کنند. در بازرسی، پلیس چیزی غیرقانونی پیدا نکرد. حکم بازرسی منتشر شده توسط قاضی اتلوا ددا نشان می دهد که 400 عضو، این سازمان را رها کرده اند و 300 جنگجوی خارجی خود را به صورت قاچاق وارد اتحادیه اروپا کرده اند. با فشار لابی صهیونیستی، مقامات آلبانی فرماندهان این سازمان تروریستی را که در حال قاچاق مواد مخدر و انسان به اروپا دستگیر شده اند و پولشویی انجام می دهند، زندانی نمی کنند.

منتقدان سیاست دولت آلبانی معتقدند حتی اگر مریم رجوی از طریق پورنو درآمد کسب کند، پیش از اینکه بتواند در بانک های آلبانی سپرده گذاری انجام دهد، باید منبع درآمد خود را شفاف‌سازی کند.

پربیننده ترین خبرها