نظامیان صهیونیست با یورش گسترده به جنین 3 فلسطینی را ربودند

نظامیان صهیونیست با یورش گسترده به جنین 3 فلسطینی را ربودند
پنج‌شنبه 30 تير 1401 - 13:03

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز از چندین منطقه به شهر و اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری یورش بردند و شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش شبکه خبری الجزیره، نظامیان صهیونیست با بسیج امکانات و حمایت گسترده ارتش این رژیم برای بازداشت شهروندان فلسطینی از چند منطقه به شهر جنین و اردوگاه آن یورش بردند.

نیروهای رژیم اشغالگر با استفاده از ۳۵ دستگاه خودرو نظامی و به کارگیری یگان های ویژه تحت حمایت ارتش، از چندین منطقه و محله به شهر جنین یورش بردند و در تعرض به خانه های فلسطینیان آنها را مورد تفتیش قرار دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی در هجوم به خانه های ساکنان جنین، ۳ شهروند از جمله شیخ «عبدالحلیم عزالدین»، از رهبران جنبش جهاد اسلامی را در منزلش واقع در محله «الزهرا» ربودند.

شهر و اردوگاه جنین در چند ماه گذشته شاهد یورش ارتش و نظامیان رژیم صهیونیستی بوده که اغلب منجر به شهادت، زخمی شدن و بازداشت فلسطینی ها شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی اواخر خرداد گذشته با یورش به شرق جنین و تیراندازی مستقیم، سه جوان فلسطینی را به شهادت رساندند و ۱۰ نفر دیگر را زخمی کردند.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی سحرگاه روز جمعه ( ۲۷ خرداد) نیز با یورش به شرق جنین، به سمت یک خودرو حامل این ۳ جوان فلسطینی تیراندازی کردند که هرسه نفر آنان در دم به شهادت رسیدند.

سه جوان ترور شده یوسف ناصر صلاح ۲۳ ساله، «لیث صلاح ابوسرور ۲۴ ساله و براء کمال لحوح» ۲۴ ساله نام داشتند.

پربیننده ترین خبرها