حمله پهپادی به پایگاه نظامی ترکیه در دهوک عراق

حمله پهپادی به پایگاه نظامی ترکیه در دهوک عراق
يکشنبه 2 مرداد 1401 - 10:31

منابع رسانه‌ای عراقی از حمله پهپادی مجدد به پایگاه نظامی ترکیه در دهوک عراق خبر دادند.

العالم - عراق

پس از آن‌که، صبح امروز (یکشنبه، ۲۴ ژوئیه)، منابع رسانه‌‌ای عراق از شنیده شدن صدای هفت انفجار در داخل یک پایگاه نظامی ترکیه در عراق خبر دادند، اعلام شد که با چند پهپاد بال ثابت، پایگاه نظامی «بامرانی» واقع در مرزهای مشترک عراق و ترکیه هدف قرار گرفته است.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، صبح امروز در خبری فوری از هدف قرار گرفتن این پایگاه نظامی ترکیه در منطقه بامرانی واقع در استان دهوک در منطقه کردستان عراق در واکنش به حمله توپخانه‌ای اخیر آنکارا علیه یک منطقه گردشگری در این استان خبر داد.

پس از آن، کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر این خبر، از افزایش شمار پروازهای هواپیماهای بدون سرنشین و بالگردها برای حمل و نقل شخصی بر فراز شهر اربیل خبر دادند.

شامگاه چهارشنبه پیش نیز رسانه‌های عراقی از حمله پهپادی به مکان‌های استقرار نظامیان ترکیه در استان دهوک واقع در شمال عراق خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» در گزارشی نوشت: «دو جوخه از پهپادهای انتحاری بال‌ثابت "کامیکازه" به سمت یکی از پایگاه‌های اشغالگر ترکیه در عراق به پرواز در آمده» و سپس آن را هدف قرار دادند. دقایقی بعد گروه عراقی موسوم به «اصحاب الکهف» اعلام کرد که نقاط نظامی ارتش ترکیه در استان دهوک و پایگاه بامرنی در منطقه العمادیه را هدف قرار داده‌ است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها