حزب‌الله: رژیم صهیونیستی چاره ای جزء به رسمیت شناختن ثروت آبی لبنان ندارد

حزب‌الله: رژیم صهیونیستی چاره ای جزء به رسمیت شناختن ثروت آبی لبنان ندارد
يکشنبه 9 مرداد 1401 - 03:20

معاون دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد که رژیم صهیونیستی چاره‎ای جزء به رسمیت شناختن ثروت آبی لبنان ندارد و تعلل در پرونده ثروت نفتی لبنان، مقاومت را از انجام وظیفه باز نمی‌دارد.

العالم-لبنان

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله دیشب در سخنانی در شب دوم مراسم ماه محرم الحرام در محفل عاشورایی در ضاحیه جنوبی بیروت بر لزوم به رسمیت شناختن سرمایه آبی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت که تعلل در پرونده ثروت نفتی لبنان، مقاومت را از انجام وظیفه منصرف نمی‌کند.

وی در ادامه گفت که دشمن صهیونیست چاره‌ای جزء به رسمیت شناختن حق و حقوق لبنان در ثروت آبی ندارد کما اینکه آمریکایی‌ها چاره ای جزء این ندارند که دستان خود را از روی شرکت‌های اکتشافی و استخراج گاز بردارند.

معاون سید حسن نصرالله با تأکید بر اینکه «اگر دشمن ما را تهدید کند، همچون سدی محکم در مقابلش می‌ایستیم و اگر کمی آماده شود، ما بیشتر آماده می‌شویم»، افزود: «همه می‌دانند که حزب‌الله در چارچوب هماهنگی و همسویی نقش مقاومت با دولت لبنان برای قوی بودن در احقاق حق خود عمل می‌کند».

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: چون ما با امام حسین علیه السلام هستیم، پیروز شدیم و «اسرائیل» را بیرون کردیم و «داعش» و تکفیر را از بین بردیم و پرچم حق را برافراشتیم.

وی ادامه داد: «ما با یک موشک کوچک موفق میشویم و روی آن کار می‌کنیم و آن را به موشکی بزرگ تبدیل می‌کنیم. موشک گراد سال 1993، اتفاق تابستان 2006 (پیروزی در جنگ 33 روزه) را رقم زد، زیرا با نام خدا و برای رضای خدا از آن استفاده کردیم».

تسنیم

پربیننده ترین خبرها