اتحاد میدانی فلسطینیان در برابر رژیم اشغالگر

اتحاد میدانی فلسطینیان در برابر رژیم اشغالگر
چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 18:51

ناظران تاکید می کنند که اشغالگران صهیونیست نتوانسته اند و هرگز نخواهند توانست شکافی در اتحاد میدانی مقاومت فلسطینی ایجاد کنند.

العالم _ فلسطین

کارشناسان و ناظران امور فلسطین معتقدند اتحاد میدانی فلسطینیان اتحادی اصولی است و هیچ کس نمی تواند در آن شکافی ایجاد کند زیرا این اتحاد براساس مقاومت بنا شده است.

پژوهشگران شتاب سراسیمه مقامات رژیم اشغالگر را برای میانجیگری مصر به منظور توقف جنگ، شکست قطعی این رژیم در تحقق اهدافش از این جنگ می دانند.

به گفته این پژوهشگران، هدف اصلی دولت اشغالگر از تجاوز اخیر به غزه، زمینه سازی برای پیروزی در انتخابات پارلمانی پیش رو بود تا شاید با ریختن خون مردم بیگناه فلسطین بتواند آرای خود را بالا ببرد زیرا رژیم اشغالگر بر قتل و خونریزی بنا شده است.

ناظران تاکید می کنند که رژیم اشغالگر اسرائیل تلاش می کند دستاوردهای مهم از جمله اتحاد میدانی را که نبرد شمشیر قدس بر جای گذاشت، به حاشیه ببرد زیرا این دستاوردها قواعد جدیدی را در درگیری با دشمن صهیونیستی ترسیم کرد و این در حالی است که اشغالگران صهیونیست نتوانسته اند و هرگز نخواهند توانست شکافی در اتحاد میدانی مقاومت فلسطینی و محور مقاومت ایجاد کنند.

پژوهشگران سیاسی مواضع سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان را ادامه بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی می دانند و این در حالی است که وی توانسته است نقشه راهی را برای ترسیم مرزهای دریایی ترسیم کند و ابتکار عمل را در برابر دشمن صهیونیستی در دست گیرد.

پژوهشگران تاکید می کنند که ترور شهید ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی دلیل محکمی است که مقاومت مسلحانه و اتحاد گروه های مقاومت همچنان ادامه خواهد یافت و پایه های رژیم اشغالگر را بیش از پیش متزلزل خواهد کرد.

تاکید رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر یکپارچگی ملت فلسطین در سراسر سرزمین فلسطین اشغالی از غزه گرفته تا کرانه باختری تا مناطق سال 48 دلیل آشکار یکی بودن هدف و مسیر گروه های مختلف فلسطینی است و حکومت اشغالگر هرگز نخواهد توانست این هدف و مسیر را تغییر دهد.

آنان تاکید می کنند که اشغالگران صهیونیست باید بهای همه جنایت های خود را از تجاوز گرفته تا کشتار و ترور در سراسر خاک فلسطین بپردازد و گروه های فلسطنیی در این راه ثابت قدم ایستاده اند.

رهبران گروه های مقاومت فلسطینی بر همین اساس تاکید کرده اند که محور مقاومت آماده است تا هنگام لزوم وارد عمل شود و درصورت ادامه تجاوز رژیم اشغالگر، همه جبهه ها را به روی آن بگشاید.

آنان به سخنان سید حسن نصر الله اشاره می کنند که بارها بر آمادگی کامل محور مقاومت برای پاسخ به جنایات دشمن اشغالگر و اینکه زمان پیروزی ها فرا رسده و عمر این رژیم رو به زوال است، تاکید کرده است.

پربیننده ترین خبرها