احمد المدلل در گفتگو با العالم از شهادت فرزندش می گوید

پنج‌شنبه 20 مرداد 1401 - 11:08

پسر احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی در پی حمله اخیر هوایی رژیم صهیونیستی به رفح واقع در نوار غزه به شهادت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

احمد المدلل، از رهبران جنبش جهاد اسلامی به خبرنگار العالم گفت: تردیدی نیست که از دست دادن یک عزیز هر انسانی را غمگین می کند و من هم به خاطر از دست دادن فرزندم عزادار و غمگین هستم و ‍پیوسته گریه می‌کنم، اما مسئولیت ایجاب می کند که درد ملت فلسطین را بیش از درد خودم حس کنم، ما اولین خانواده شهید نیستیم و آخرین هم نخواهیم بود و تا وقتی که جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت و مقدسات ما ادامه دارد، این روند هم همواره ادامه دارد.

خبرنگار العالم در بخش دیگری از گزارش خود با «اشرف القیسی»، فلسطینی که اجازه داد خانه‌اش در برابر چشمانش ویران شود تا راه برای یافتن قربانیان در زیر آوار باز شود، مصاحبه کرده است.

«اشرف القیسی»، صاحب خانه ویران شده به العالم می گوید: باید شهدا و مجروحان از زیر آوار بیرون آورده می شدند، ماشین آلات و تجهیزات سنگین به خاطر کم عرض بودن خیابان و انبوه جمعیت نمی توانستند وارد محل حادثه شوند. 5 ساعت گذشته بود و هیچ کس نتوانسته بود کاری انجام دهد. به همین دلیل من به آنها گفتم خانه من در اختیار شماست آن را خراب کنید تا راه باز شود. خانه من فدای شهدا و مجروحان.

یکی از نجات یافتگان حملات اخیر اشغالگران به رفح، دختری است که در آستانه ازدواج نامزدش در موشک‌باران صهیونیست‌ها به شهادت رسید و داغ شادی را که سال‌ها انتظارش را کشیده بود، به دلش ماند.

«عبیر حرب»، این دختر فلسطینی به العالم گفت: رؤیای ما را دزدیدند، همه آمال و آروزهایمان از دست رفت. حال و آینده مان را خراب کردند. همه چیز از بین رفت. اما قوی خواهیم ماند و لبخند خواهیم زد تا دشمن را به خشم بیاوریم.

رفح، صحنه رنج و تراژدی و پایداری ست و مقاومت اشکال مختلفی دارد که اهالی این اردوگاه به خوبی با آن آشنا هستند.

پربیننده ترین خبرها