سفر توریست اسرائیلی به امارات، سعودی و اردن با خودروی شخصی+ تصاویر

سفر توریست اسرائیلی به امارات، سعودی و اردن با خودروی شخصی+ تصاویر
شنبه 22 مرداد 1401 - 13:11

یک گردشگر اسرائیلی به همراه دوستش با خودروی شخصی از امارات به مقصد فلسطین اشغالی بار سفر بسته و در مسیر این سفر زمینی، از برخی شهرهای عربستان سعودی و اردن نیز گذر کرده‌اند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، روزنامه عبری‌زبان "جروزالم پست" نوشت که "بروس گوروین" گردشگر اسرائیلی و دوست یونانی‌اش "جو کوئین»" تصمیم گرفته‌اند برای سفری زمینی از امارات به فلسطین اشغالی، از شهرهای ریاض، جده و العلا در عربستان سعودی و شهر العقبه در اردن گذر کنند و در نهایت، عازم قدس شوند.

گوروین همچنین سفر به بئرالسبع و نیز شهرهایی در اردن و عربستان و همچنین بازدید از بحرین را در برنامه خود دارد.

او گفت: "من از سال 1997 در این بخش از جهان فعالیت می‌کنم و به شرکت‌های اسرائیلی به ویژه در امارات کمک می‌کنم."

سپس او ادامه داد: "در یک سال گذشته و شاید بیشتر، من برای کمک به شرکت‌های فناوری غذایی و کشاورزی بیابانی تلاش کرده‌ام تا به این منطقه نقل مکان کنند".

او فاش کرد که یکی از پروژه‌های او کمک به شرکت‌های فناوری کشاورزی اسرائیل برای ورود به بازار عربستان است.

گوروین در طول سفر خود فیلم‌ها و عکس‌هایی را به صورت آنلاین منتشر می‌کند، او می‌گوید: "امیدوارم جنبه شگفت‌انگیز عربستان سعودی، بیابان‌ها، کوه‌ها و تاریخ شگفت‌انگیز آن را به اسرائیلی‌ها نشان دهم. من 20 سال است که در این کشور تردد کرده‌ام ولی هنوز همه این زیبایی‌ها و اماکن را پوشش نداده‌ام. "

در عین حال، گوروین امیدوار است که "بُعد دیگری از واقعیت اسرائیل را به اماراتی‌ها، سعودی‌ها و عراقی‌ها نشان دهد."

گوروین گفته بیشتر پاسخ هایی که دریافت کرد مثبت بوده، اگرچه او خاطرنشان کرده که "همیشه افرادی هستند که نمی‌توان با آنها صحبت کرد".

پربیننده ترین خبرها