گزارش العالم از وضعیت دردناک کودکان قربانی تجاوز صهیونیست‌ها

شنبه 22 مرداد 1401 - 20:17

هر روز حجم جنایات رژیم صهیونیستی که در طول تجاوز اخیر به نوار غزه مرتکب شد آشکارتر می‌شود.

العالم- فلسطین اشغالی

دوربین شبکه العالم از بیمارستان اندونزیایی در شمال باریکه غزه بازدید و رنج و آلام قربانیان کشتار "جبالیا" را رصد کرده که معروف‌ترین آنها "رهف سلمان" کودک 10 ساله‌ای است که هر دو پا و دست راستش در جریان حملات موشکی این رژیم قطع شده‌اند.

در داخل راهروهای بیمارستان‌های نوار غزه تنها صدای ناله و ضربان قلب پدران و مادران را می شنوید که بر بالین فرزندان مجروح خود ایستاده‌اند. در نتیجه تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه 360 شهروند مجروح شدند که نیمی از آنها کودک بودند و آنها جراحات تأثیری بر جای گذاشت که تا پایان عمر با آنها همراه خواهد بود.

"لمی منصور" یکی از کودکان مجروح در بیمارستان به خبرنگار العالم گفت: "ما داشتیم بازی می‍کردیم.. چرا آنها ما کودکان را بمباران کردند این حرام است، چرا آنها نمی‌گذارند ما نیز مانند دیگر کودکان زندگی کنیم."

پدر لمی منصور نیز به خبرنگار العالم گفت: "اتفاقی که افتاده جنایت جنگی علیه کودکان و انسانیت است، چیزی که باعث شده بچه‌ها بیرون بروند و در خیابان بازی کنند، نبود برق بود، چون چراغ و هواکشی وجود ندارد، اتفاقی که افتاد این بود که در حالی که بچه‌ها داشتند بازی می‌کردند موشکی روی آنها افتاد."

"رهف سلمان" نیز گفت: "در غزه امنیت و آرامش وجود ندارد، ای کاش من و برادرم معالجه می‌شدیم و برای‌مان اندام مصنوعی بسازند."

امروز رهف به سختی می‌تواند صحبت کند و فقط به یک چیز فکر می‌کند: اگر این امکانات در کشوری محاصره شده به او داده شود، بقیه عمرش را با اندام مصنوعی سپری خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها