وزیر راه و شهرسازی ایران با وزیر خارجه پاکستان دیدار کرد

وزیر راه و شهرسازی ایران با وزیر خارجه پاکستان دیدار کرد
چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 17:55

وزیر راه و شهرسازی کشورمان به عنوان رئیس ‌کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و طرفین پیرامون تقویت مناسبات دوجانبه در بخش‌های تجاری و اقتصادی گفت‌وگو کردند.

العالم_آسیا

«رستم قاسمی» و اعضای هیات کشورمان در حاشیه اولین روز از بیست و یکمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور با حضور در وزارت خارجه پاکستان با «بلاول بوتو زرداری» وزیر امور خارجه این کشور دیدار کردند.

در این نشست برخی از مسوولان ایرانی از جمله «مهدی صفری» معاون اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان و «سید محمدعلی حسینی» سفیر ایران در پاکستان حضور داشتند.

وزیر راه و شهرسازی در این دیدار بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های متقابل در راستای گسترش همکاری‌های دوجانبه اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

آنان همچنین آخرین تحولات مرتبط با همکاری‌های ایران و پاکستان از جمله توسعه تجارت مرزی و فعال سازی بازارچه‌های مرزی را مورد بررسی قرار دادند.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیات بلندپایه برای شرکت در بیست و یکمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان صبح امروز وارد اسلام‌آباد شد و مورد استقبال قائم مقام وزارت امور اقتصادی پاکستان قرار گرفت.

نشست افتتاحیه بیست و یکمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور ساعاتی پیش با حضور معاونان وزارتخانه‌های مربوطه در اسلام‌آباد برگزار شد.

نشست اختصاصی روسای کمیسیون نیز با حضور رستم قاسمی وزیر راه ایران و ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان برگزار شد و طرفین آخرین تحولات مرتبط با همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های تجاری، اقتصادی، بازرگانی، انرژی و تعاملات مرزی را مورد بررسی قرار دادند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها