تأکید حزب‌الله و جبهه خلق برای آزادی فلسطین بر گزینه مقاومت

تأکید حزب‌الله و جبهه خلق برای آزادی فلسطین بر گزینه مقاومت
چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 17:26

هیأتی از رهبران «جبهه خلق برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل» با مسئول روابط فلسطین در جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

هیأتی از رهبران «الجبهة الشعبیة-القیادة العامة»(جبهه خلق برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل) متشکل از «ابوکفاح غازی» مسئول این جبهه در لبنان و «ابو اشرف العینین» عضو کمیته مرکزی با «حسن حب‌الله» مسئول روابط فلسطین در جنبش حزب‌الله دیدار کرد.

در این دیدار که «عطاالله حمود» معاون مسئول روابط فلسطین در حزب‌الله نیز حضور داشت، آخرین تحولات داخلی و وضعیت اردوگاه‌های فلسطین در لبنان بررسی شد و غازی پیروزی مقاومت لبنان در جنگ جولای ۲۰۰۶ علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

بنابر گزارش شبکه «المنار»، دو طرف همچنین آخرین تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه باختری و پاسخ قاطعانه مقاومت به این رژیم و هدف قرار دادن زیرساخت‌های آن را بررسی و تأکید کردند که مقاومت گزینه واقعی و طبیعی برای مقابله با رژیم اشغالگر است.

در این دیدار همچنین سیاست‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر سرکوب، شهرک‌سازی و اعدام‌ فلسطینیان بررسی و بر وحدت میادین و مقاومت در فلسطین تأکید شد.

حاضرین در این دیدار همچنین به اسرای فلسطین به ویژه خلیل عواوده که دست به اعتصاب غذا زده و تمامی خانواده‌های شهدا درود فرستاده و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرده و بر گزینه مقاومت تا آزادسازی سرزمین و اماکن مقدس تأکید کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها