سردار سلیمانی: هندسه و مفهوم قدرت در جهان به نفع ملت ایران تغییر کرده است

سردار سلیمانی: هندسه و مفهوم قدرت در جهان به نفع ملت ایران تغییر کرده است
جمعه 28 مرداد 1401 - 13:12

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هندسه قدرت در جهان به نفع ملت ایران تغییر کرده و جهان درسایه این تغییر، چشم به ایران دوخته است.

العالم_ایران

سردار غلامرضا سلیمانی پنجشنبه شب در سی و سومین یادواره شهدای شهر شریفیه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با الگوگیری از مکتب عاشورا به امید ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان تبدیل شده است.

وی افزود: پس از حادثه خونین کربلا اولین قیام برای خونخواهی آن حضرت در سرزمین ایران و قبل از قیام مختار و توابین رخ داد تا ملت ایران از همان ابتدا به دنبال قیام عاشورا حرکت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: انقلاب اسلامی توسط یک ملت عاشورایی در سال ۵۷ رخ داد و نباید آن را یک حرکت سیاسی دانست بلکه انقلاب اسلامی نتیجه الگوگیری مردم از مکتب عاشورا بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نتیجه قرن‌ها مبارزه و شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورا و ایستادگی جبهه حق در برابر تمام جبهه باطل و یزیدیان زمان بود.

سلیمانی با بیان اینکه جبهه باطل هرگز حق طلبی ملت ایران را تحمل نکرد، بیان کرد: سال‌ها توطئه، کودتا، حمله نظامی و جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران نتیجه حق طلبی ملت در برابر یزیدیان زمان بود.

وی تاکید کرد: حرکت مردم در طول انقلاب اسلامی نشان داد شاید زمان تغییر کرده اما جبهه و صف بندی ها در برابر باطل هرگز تغییر نکرده و ملت ایران به خوبی این جبهه را درک کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملت ایران دوشادوش یک دیگر با عزمی راسخ و ثابت در مسیر عاشورا و مکتب حسین (ع) حرکت کرد و در نهایت با عبور از پیچ‌های سهمگین جبهه مقاومت در منطقه را تشکیل داد.

وی عنوان کرد: رژیمی که روزی شعار نیل تا فرات را می‌داد امروز در اطراف خود دیوارهایی با ارتفاع ۳ متر ایجاد کرده تا مانع نفوذ مقاومت باشد.

سلیمانی بیان کرد: ملت فلسطین روزی آرزوی پرتاب سنگ به سمت رژیم اسرائیل را داشت اما امروز رزمندگان جبهه مقاومت ۳ هزار موشک به طرف اسرائیل شلیک می‌کنند.

وی تاکید کرد: هندسه قدرت و مفهوم قدرت در جهان توسط ایران تغییر کرده و تئوریسین‌های غربی هم به این تغییر آگاه هستند.

این مسئول تصریح کرد: شرط پیروزی یک کشور داشتن خودباوری و روحیه مقاومت و نباید تمام شاخصه‌های موفقیت را در فناوری و اقتصاد قوی دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هندسه قدرت در جهان تغییر کرده و جهان درسایه این تغییر هندسه چشم به ایران دوخته است، تاکید کرد: غرب با درک این تغییر از تمام توان و ابزار رسانه‌ای خود برای انجام یک عملیات گسترده روانی بر علیه ملت ایران استفاده می‌کند.

وی گفت: ملت ایران به یک ملت الگو تبدیل شده و دشمنان با جنگ ترکیبی سعی در نابودی کشور دارند و دلسوزان نظام و ایران در این جنگ ترکیبی باید با حقایق تاریخی و واقعیت‌های جهان امروز و نظام سلطه را برای مردم تبیین کنند.

سلیمانی با بیان اینکه خیانت‌های غرب و آمریکا به ملت ایران در ۲۰۰ سال اخیر آنها را در نزد ملت ایران بدنام کرده است، اظهار کرد: غارت ملت ایران و مرگ ۱۰ میلیون نفر در این کشور تنها گوشه‌ای از خیانت‌های غرب به ملت ایران است.

وی در پایان یادآور شد: ملت ایران امروز با نگاهی به این سابقه بد غرب و با اتکاء به داشته‌های خود به امید ملت‌های مستضعف تبدیل و در مسیر جدید تمدن سازی قرار گرفته است.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها