ویدئو میهمانی رقص و مشروبات الکی خانم نخست وزیر در فنلاند دردسرساز شد

ویدئو میهمانی رقص و مشروبات الکی خانم نخست وزیر در فنلاند دردسرساز شد
شنبه 29 مرداد 1401 - 08:04

نخست‌وزیر فنلاند می‌گوید در میهمانی که حضور داشته مواد مخدر مصرف نکرده و برای اثبات این ادعا آزمایش مواد مخدر داده است.

العالم ـ اروپا

بنابر گزارش سی‌ان‌ان، سانا مارین، نخست‌وزیر فنلاند، به دنبال انتشار ویدئویی جنجالی از حضور او در مهمانی، رقص و نوشیدن مشروبات الکلی اعلام کرد آزمایش مواد مخدر داده است.
نخست‌وزیر فنلاند تاکید کرد که مواد مخدر مصرف نکرده است.
سانا مارین، ۳۶ ساله، می‌گوید: من زندگی شخصی دارم، زندگی حرفه‌ای و سیاسی دارم و در اوقات فراغت با دوستانم وقت می‌گذرانم و تفریح می‌کنم.
وی در یک کنفرانس خبری گفت: در روزهای اخیر، اتهامات عمومی بسیار جدی مبنی بر اینکه من در فضایی بوده‌ام که مواد مخدر مصرف می‌شده، یا این‌که خودم مواد مخدر مصرف کرده‌ام، مطرح شد.
نخست‌وزیر فنلاند اضافه کرده است: من چنین اتهاماتی را بسیار جدی می‌دانم و با وجود اینکه درخواست انجام آزمایش مواد مخدر را ناعادلانه می‌دانم، اما برای دفاع قانونی از خود و رفع شبهات، امروز آزمایش مواد مخدر دادم که نتیجه آن در یک هفته اعلام خواهد شد.
سانا مارین، رهبر حزب سوسیال دمکرات که در انتخابات دسامبر ۲۰۱۹ به قدرت رسید، جوان‌ترین رئیس دولت در جهان محسوب می‌شود و طی روزهای اخیر به طور فزاینده‌ای با درخواست انجام آزمایش مواد مخدر مواجه شده است.
سانا مارین در این کنفرانس خبری تاکید کرد که او هرگز مواد مخدر مصرف نکرده است و در مهمانی که در آن شرکت کرده بود، کسی را ندیده است که این کار را انجام دهد.
در حالی که بسیاری از سانا مارین به دلیل ترکیب شغل سختش با یک زندگی خصوصی فعال ستایش می‌کنند، برخی دیگر از تصمیم او برای اجازه به انتشار چنین ویدئویی انتقاد کرده‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها