درگیری ها در نابلس و جنین/زخمی شدن یک نظامی اسراییلی

درگیری ها در نابلس و جنین/زخمی شدن یک نظامی اسراییلی
پنج‌شنبه 3 شهريور 1401 - 10:44

نیروهای اشغالگر اسراییلی عملیات یورش و تهاجم به کرانه باختری اشغالی را صبح امروز پنجشنبه آغاز کردند که طی آن تعدادی فلسطینی بازداشت شدند، در همین حال، درگیری‌های مسلحانه در نابلس و جنین بین مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر آغاز شد که اشغالگران اعلام کردند یکی از نظامیان آنها زخمی شده و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان اسراییلی حملات گسترده ای را به مناطق مختلف کرانه باختری انجام دادند که طی آن ده ها خانه را بازرسی کردند، محتویات آنها را دستکاری کردند و ساکنان آنها را تحت بازجویی قرار دادند. باشگاه اسیران فلسطینی گزارش داد که 17 فلسطینی بازداشت شده و برای بازجویی به دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی منتقل شدند.

نیروهای اشغالگر همچنین به شهر جنین و روستاهای آن یورش برده و دست به عملیات بازداشت گسترده زدند. آنها همچنین به شهر برقین در مجاورت جنین یورش بردند و احمد الحلاحیه اسیر آزاد شده را بازداشت کردند. این یورشها با درگیری های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان اسراییلی همراه بود. صهیونیستها در این حملات موسی حلاجیه از رهبران حماس را بازداشت کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک سرباز "اسرائیلی" در شهر برقین جنین از ناحیه دست هدف گلوله قرار گرفت و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن یک نظامی اسراییلی در شهر برقین جنین خبر داد.

اشغالگران همچنین به شهر مسقوفه در شمال طولکرم، اریحا ​​و نابلس نیز یورش بردند؛ آنها با یورش به اردوگاه الفوار در جنوب جنین ، 6 جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

110درگیری بین مبارزان مقاومت و نیروهای اشغالگر در نزدیکی اردوگاه آوارگان بلاطه در شرق نابلس.

111 نیروهای اشغالگر پس از محاصره یک ساختمان مسکونی توسط سربازان اشغالگر، کمال العنید اسیر آزاد شده کمال را از شهر سلواد در شرق رام الله بازداشت کردند.

112تیراندازی شدید در جریان یورش نظامیان اسراییلی به شهر برقین در منطقه جنین، جایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یکی از سربازانش مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

113نیروهای اشغالگر زاهر طلال از شهروندان سلواد در شرق رام الله را بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها