در بیروت انجام شد؛

دیدار هیئت بلندپایه جنبش حماس با دبیرکل حزب الله لبنان

دیدار هیئت بلندپایه جنبش حماس با دبیرکل حزب الله لبنان
يکشنبه 6 شهريور 1401 - 11:41

منابع رسانه ای از دیدار هیئت حماس به ریاست نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت خبر دادند.

العالم - حهان اسلام

به گزارش شبکه خبری قدس، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به ریاست «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش، روز گذشته شنبه با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و گفتگو کرده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این دیدار منتشر نشده است. این دیدار در حالی انجام شده است که منابع خبری روز گذشته اعلام کردند: اعضای هیئتی از رهبران و اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در بیروت دیدار کردند.

هیئت حماس متشکل از صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی و نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در غزه، زاهر جبارین عضو دفتر سیاسی و شماری دیگر از رهبران این جنبش بود.

طرفین در این دیدار به بررسی آخرین تحولات فلسطین و منطقه، تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای ضربه زدن به مقاومت در اراضی اشغالی، نتایج و دستاوردهای نبرد وحدت میدان‌ها (نبرد ۳ روزه در غزه) و فداکاری‌های اسرای فلسطینی پرداختند. دو طرف همچنین بر روابط مستحکم بین حماس و جهاد اسلامی و همکاری با یکدیگر برای آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین تاکید کردند.

باید تأکید کرد که این دیدارها، توطئه دشمنان را برای ایجاد اختلاف و چنددستگی در میان گروه‌های محور مقاومت ناکام گذاشته است.


مهر

پربیننده ترین خبرها