وزیر صدری اینبار «حشدشعبی» را خطاب قرار داد!

وزیر صدری اینبار «حشدشعبی» را خطاب قرار داد!
پنج‌شنبه 10 شهريور 1401 - 21:34

صالح محمد العراقی شخصیت مجازی حامی مقتدی صدر در بیانیه‌ای خواستار خروج الحشد الشعبی از منطقه سبز شد!

العالم - عراق

سخنگوی مقتدی صدر در شبکه های اجتماعی به بهانه «پیشنهادهایی به فرمانده کل نیروهای مسلح برای افزایش اقتدار حکومت» خواستار تغییر رئیس سازمان حشد الشعبی شد.

در بیانیه «صالح محمد العراقی»، نماینده مجازی مقتدی صدر در شبکه‌های اجتماعی آمده خواستار اخراج همه گروه‌های مسلح و بلکه الحشد الشعبی از منطقه خضراء و واگذاری امنیت آن به نیروهای امنیتی کشور است.

العراقی همچنین خواستار دور کردن نیروهای حشد از پاسگاه‌ها و گذرگاه‌های مرزی شده است

گفتنی است؛ پس از آنکه وزیر صدری دیروز بدون آنکه نامی از مالکی ببرد اتهامات متعددی به او نسبت داد و به تهدید او پرداخت، امروز این روند را با حمله مستقیم به شیخ قیس خزعلی ادامه داد و در توئیتی سراسر اهانت و تهدید این شخصیت سیاسی عراقی را هدف قرار داد.

دیروز و پس از درخواست هادی عامری از روسای جریان‌های سیاسی عراق مبنی بر سکوت سیاسی در ایام اربعین شیخ خزعلی بلافاصله به این درخواست لبیک گفته بود.

در همین راستا امروز قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل حق گفت که نمی خواهد هیچ کس به اهانت هایی که متوجه او شده است، پاسخ منفی بدهد.

وی در توئیتی با اشاره به اینکه محمد صدر می گفت من با چهره، دست و یا چشمم مهم نیستم بلکه آنچه مهم است دین خدا و مذهب امیر المومنین است، گفت که برخی مترصد فرصت برای بحرانی کردن اوضاع هستند.

الخزعلی خواستار از بین بردن فرصت برای آنها که به دنبال بحران سازی هستند و ناکام گذاشتن طرح هایشان با سکوت شد.

پربیننده ترین خبرها