استاندار نجف اعلام کرد؛

مشارکت میلیونها زائر در مراسم اربعین امسال

مشارکت میلیونها زائر در مراسم اربعین امسال
پنج‌شنبه 10 شهريور 1401 - 21:57

استاندار نجف گفت: انتظار میلیون ها زائر را به ویژه از کشورهای همسایه برای مراسم اربعین داریم. هماهنگی با نهادهای امنیتی انجام خواهد شد و طرح امنیتی تا ۲۸ صفر ادامه خواهد داشت.

العالم - عراق

به نقل از السومریه، استانداری نجف اشرف، با انتشار بیانیه‌ای از برگزاری جلسه کمیته عالی امنیتی این استان با حضور استاندار و معاونان و فرمانده پلیس استان و فرمانده تیپ امام علی (ع) و نماینده آستان مقدس علوی و مدیران دستگاه‌های امنیتی استان خبر داد.

در این جلسه طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین مورد بررسی قرار گرفت.

ماجد الوائلی استاندار نجف اشرف در این نشست گفت:امسال پیش بینی افزایش شمار زائران در مقایسه با سالهای قبل را داریم، همه نهادها باید تلاش مضاعفی به منظور برگزاری موفق مراسم امنیتی در سطح خدماتی و امنیتی به عمل آورند.

استاندار نجف احتمال داد که ۲۰ میلیون زائر در مراسم اربعین امام حسین (ع) شرکت کنند.

الوائلی تاکید کرد: پیش بینی حضور میلیون ها زائر را به ویژه از کشورهای همسایه برای مراسم اربعین داریم. هماهنگی با نهادهای امنیتی انجام خواهد شد و طرح امنیتی تا ۲۸ صفر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما به نهادهای امنیتی و نیز موکبها اعلام کردیم که شعارهای سیاسی سر داده نشود. نجف خالی از خشونت خواهد بود و این پیام اطمینان بخش به زائران است.

این درحالی است که عثمان الغانمی وزیر کشور عراق در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱ از طرح مراسم امنیتی با مشارکت ۱۷ میلیون زائر خبر داده بود.

مهر

پربیننده ترین خبرها