حکیم: مسئولان عراقی با همه توان پذیرای زائران اربعین باشند

حکیم: مسئولان عراقی با همه توان پذیرای زائران اربعین باشند
يکشنبه 6 شهريور 1401 - 13:45

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی خواستار پذیرایی از زائران اربعین با همه توان شد و نسبت به برخی از تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه میان دوستداران اهل بیت (ع) هشدار داد.

العالم - عراق

به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی، «سید عمار حکیم» رهبر این جریان در پیامی خواستار پذیرایی از زائران اربعین با همه توان شد و نسبت به برخی از تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه میان دوستداران اهل بیت (ع) هشدار داد.

وی در این پیام افزود: همزمان با راه‌افتادن اولین کاروان زائران سالار شهیدان امام حسین(ع) برای احیای شعایر زیارت میلیونی و جهانی اربعین که از جنوبی‌ترین نقطه عراق آغاز شد و صدها هزار زائر از خارج کشور نیز در آن مشارکت خواهند داشت، از استانداری‌ها و فعالان اجتماعی و عشایر عزیز و مواکب حسینی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهیم که با همه توان برای پذیرایی از زائران عراقی و عرب و خارجی تلاش کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که همگان برای فراهم ساختن بهترین شرایط برای ادای مراسم زیارت بکوشند، به نحوی که در آن هویت انسانی و اسلامی و عربی و ملی عراق و اخلاق والا و کرامت و بخشندگی و مهمان‌نوازی آنان برای زائران و مهمانان سالار شهیدان و اهل بیت(ع) آشکار شود.

حکیم همچنین نسبت به برخی تلاش‌های مشکوک که پشت پرده نفاق در پی فتنه‌افکنی درباره زائران خارجی دوستدار اهل بیت(ع) و خلاف ارزش‌های والای ملت عزیز عراق است، هشدار داد.

پربیننده ترین خبرها