رژیم صهیونیستی به شهرک نشینانش: هر که را خواستید بکشید، هیچ کس شما را محاکمه نمی کند! + فیلم

پنج‌شنبه 17 شهريور 1401 - 12:02

هر که را خواستی بکش، کسی تو را بازخواست نخواهد کرد؛ این سیاست ارتش رژیم صهیونیستی است، در روز روشن و در مقابل چندین دوربین، یک نظامی رژیم صهیونیستی به شیرین ابو عاقله، خبرنگار فلسطینی تیراندازی می کند و او را به شهادت می رساند بدون اینکه کوچکترین اهمیتی به جلیقه خبرنگاری او بدهد.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای درباره کشته شدن ابو عاقله – که 4 ماه قبل به هنگام تهیه گزارش از حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین به شهادت رسید – با گلوله نظامیان این رژیم اذعان کرد اما گفت که این نظامی محاکمه نخواهد شد.

"دکتر هشام"، در توییتی گفته است که ارتش رژیم اشغالگر اعتراف کرده است که یکی از نظامیان صهیونیست شیرین ابو عاقله را به قتل رسانده است اما در بیانیه انها آمده است که این نظامی به عمدا به این خبرنگار با جلیقه خبرنگاری شلیک نکرده است و این اتفاق ممکن بود برای هر کس دیگری رخ دهد. ما با رژیمی رو به رو هستیم که حقیقت را هم به سخره می گیرد و خود را فراتر از هر گونه محاکمه و بازخواست می داند.

کاربر دیگری با عنوان "وسام زغبر" نوشت: رژیم اشغالگر هر قدر هم که تلاش کند از مسئولیت این جنایت شانه خالی کند اما باید محاکمه و مجازات شود. ما هیچ اهمیتی به تحقیقات و نتیجه گیری های این رژیم نمی دهیم چون از قبل نتیجه را می دانستیم.

کاربر دیگری با عنوان "فاطمه خمایسی" نوشت: ارتش "اسرائیل" به این ترتیت تحقیقات درباره ترور شیرین ابو عاقله را به پایان رسید. اما چندی نگذشت که جنایت مشابهی را در حق جوان دیگری به نام محمد سباعنه در حین تهیه گزارش و پخش مستقیم حمله بیش از دو هزار نظامی به اردوگاه جنین از طریق "تیک تاک" هدف قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها