تقدیم به قهرمانان عملیات «تونل آزادی»

تقدیم به قهرمانان عملیات «تونل آزادی»
پنج‌شنبه 17 شهريور 1401 - 12:58

احسان عطایا نماینده «جنبش جهاد اسلامی» در لبنان در سالگرد عملیات «تونل آزادی» و فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی جلبوع، خطاب به مجریان عملیات و اسیران سلول انفرادی زندان رژیم صهیونیستی نامه نوشت.

العالم - فلسطین

هماهنگ کننده عمومی فلسطین در مجمع جهانی برای حمایت از مقاومت خطاب به محمود عبدالله عارضه، محمد قاسم عارضه، یعقوب محمود قادری، ایهم فواد کممجی، مناضل يعقوب انفيعات، زكريا محمد الزبيدي که در سلول انفرادی هستند، این چنین نامه نوشت:

درود بر جهاد و مقاومت، درود بر پهلوانی و شجاعت، درود بر سربلندی و عزت، درود بر آزادی موعود…
از زمانی که موفق شدید چند روزی از زندان فوق امنیتی جلبوع که مستحکم ترین زندان رژیم اشغالی به شمار می رود، برای زمانی هرچند کوتاه، آزادی خود را به دست بیاورید یک سال می گذرد.

اقدام خلاقانه شما در آن تاریخ فقط یک دستاورد گذرا نبود، یک اقدام قهرمانانه بود که در صفحات درخشان کارنامه مبارزات فلسطین نوشته شد.
پیام شما به تمام دنیا رسیده، داستان شما به هر زبانی ترجمه و به یک اسطوره تبدیل شده است.

شما توانستید یک برنامه درسی ارائه دهید که هم اکنون در مدرسه جهاد و مقاومت تدریس می شود.شما از دشمن خود پیشی گرفتید و سرویس های امنیتی، استحکامات نظامی و اقدامات پلیسی آن را مختل کردید.

دشمن هرگز فراموش نخواهد کرد. هر کاری که با شما انجام دهد نمی تواند آثار اقدام شما را از بین ببرد. رژیم اشغالگر با اسارت، شکنجه روحی و جسمی، تروریسم و ​​سایر روش های سرکوبگرش نمی تواند شما را در هم بشکند. نمی تواند با اسلحه، عزم و اراده شما را بشکند، یا روحیه شما را تحت تاثیر قرار دهد، یا شما را از رسیدن به اهدافتان منصرف کند، یا قطب نماتان را از مسیر بیت المقدس و فلسطین، راه شهدا و مقاومت منحرف کند.

پژواک قهرمانی شما هنوز در سراسر جهان طنین انداز است و بذری که کاشته اید به سرعت به ثمر نشسته است. نیروهای مقاومت در جنین، نابلس، طولکرم و طوبس حضور دارند و هر روز با نیروهای رژیم اشغالگر و سربازانش مقابله می کنند. نبرد اسرا در زندان های دشمن متوقف نشده و درگیری ها در کرانه باختری ادامه دارد.

متن نامه های محمود عارضه که چند روز پیش از سوی خانواده وی منتشر شد، بیانگر میزان آگاهی شما رهبران قهرمان و میزان استواری شما در نبرد جاری با دشمن، و توانایی شما در تحمل رنج های ناشی از وحشی گری دشمن و تجاوزگری هایش است.

فرمانده محمود عارضه در پیام خود از اقدامات تنبیهی ویژه قهرمانان «تونل آزادی» و شرایط سخت انفرادی درون سلول‌های دشمن می‌گوید: «بی‌ترس از سوختن، بر روی زغال‌های داغ راه می‌رویم. دلمان به عشق آزادی فلسطین می تپد، خواستار آزادی هستیم و با وجود خشونت دشمن، به زودی به آن دست خواهیم یافت.»

پربیننده ترین خبرها