گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان فلسطینی در جنین

گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان فلسطینی در جنین
پنج‌شنبه 17 شهريور 1401 - 16:42

نظامیان رژیم اشغالگر که امروز پنجشنبه به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند، در کمین رزمندگان گردان جنین گرفتار شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان جنین سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با اعلام این خبر، افزود که مبارزان ما در حال پیشروی در میدان های نبرد و رویارویی با نظامیان اسراییلی هستند تا دماغ اشغالگران را به خاک بمالند.

گردان جنین با اشاره به اینکه نیروهای اشغالگر صهیونیستی در سحرگاه روز پنجشنبه به اردوگاه جنین یورش بردند تا دست به اقدامات تروریستی خود علیه مردم بی دفاع ما بزنند، خاطرنشان کرد که نیروهای ویژه رژیم اشغالگر به داخل اردوگاه نفوذ کردند اما گردان جنین با تعقیبشان، آنها را در کمین سختی انداخت بدان سان که بر سر لشکر شکست خورده آنها از هرسو گلوله بارید و تلفات شدیدی به آنها وارد شد.

گردان جنین اظهار داشت: یگان های ویژه میدانی ما با کمک و توفیق خداوند، گشت های نظامی اسراییلی را با بمب های دست ساز مستقیماً هدف قرار دادند.

رزمندگان گردان جنین تاکید کردند: تجاوزات، جنایات اشغالگران و بالارفتن هر روزه آمار شهدا در سراسر میهن ما، تنها باعث افزایش پایبندی و عزم ما برای حرکت در مسیر جهاد و مقاومت تا شکست اشغالگران خواهد شد. ما حاضریم جان خود را فدای فلسطین و مسجد الاقصی کنیم که در راه خدا و میهن بسی ارزان و ناقابل است.

پربیننده ترین خبرها