سلامی: هزار اتوبوس برای تردد زائران اختصاص دادیم/ تأمین آب شرب و احداث بیمارستان صحرایی در عراق

سلامی: هزار اتوبوس برای تردد زائران اختصاص دادیم/ تأمین آب شرب و احداث بیمارستان صحرایی در عراق
جمعه 18 شهريور 1401 - 21:31

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آب شرب و احداث بیمارستان صحرایی در عراق مستقر شده است گفت: در موضوع امنیت به خصوص نقل و انتقال حدود یک هزار دستگاه اتوبوس از سپاه نقل و انتقال زائران را در داخل کشور انجام می دهد.

العالم - ایران

عصر امروز جمعه سردار سرلشگر حسین سلامی در بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: در موضوع نقل و انتقال حدود یک هزار دستگاه اتوبوس از سپاه نقل و انتقال را در داخل کشور انجام می دهد.

وی با اشاره به نقش سپاه در برقراری امنیتی در مسیر زوار اربعین اضافه کرد: بیمارستان‌های صحرایی، کمک به اسکان مردم، آب رسانی و استقرار کانکس های آب و همچنین کانکس هایی برای بیماران در پایانه‌های کشور و مسیر نجف به کربلا خودمان مستقر شده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: با تمام توان امکانات را توسط سپاه‌های استانی در استان‌های مرزی و حتی غیرمرزی و همچنین نیروی زمینی به کار گرفته ایم تا مردم سفر راحتی را انجام دهند.

وی هدف از سفر به مرز مهران را رفع مشکلات احتمالی عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل تردد زائران تلاش کنیم و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنیم.

پربیننده ترین خبرها