۲۹ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس طی ۲۴ ساعت

۲۹ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس طی ۲۴ ساعت
شنبه 19 شهريور 1401 - 16:08

منابع فلسطینی از وقوع ۲۹ مورد عملیات مقاومتی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ۲۹ مورد عملیات مقاومتی علیه نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان بود که مهم‌ترین آن عملیات تیراندازی و هدف قرار دادن خودروهای شهرک‌نشینان بود که در نتیجه آن دو شهرک‌نشین زخمی شدند.

مبارزان فلسطینی در شهرک حواره واقع در نابلس به سمت خودروهای شهرک‌نشینان صهیونیست تیراندازی کرده و یک شهرک‌نشین را زخمی کردند و علاوه بر آن یک شهرک‌نشین دیگر نیز در نزدیکی شهرک «یتسهار» در نابلس در نتیجه پرتاب سنگ توسط فلسطینیان زخمی شد.

بنابر گزارش شبکه فلسطین الیوم، مبارزان فلسطینی به سمت شهرک «کرمی تسور» در الخلیل تیراندازی کرده و گذرگاه عطاره در رام‌الله را با بمب‌های دست‌ساز هدف قرار دادند.

همچنین جوانان فلسطینی خودروهای شهرک‌نشینان را در رام‌الله با کوکتل مولوتف هدف قرار داده و شیشه‌های خودروهای شهرک‌نشینان را در نزدیکی گذرگاه «مزموریا» در استان بیت لحم شکستند.

درگیری‌هایی نیز در ۱۶ نقطه تماس با نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان در مناطق مختلف به وقوع پیوست و جوانان فلسطینی به سمت نظامیان اشغالگر سنگ پرتاب کردند.

عملیات‌های مقاومتی علیه نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته و محاسبات رژیم اشغالگر را بر هم زده و نظام امنیتی آن را آشفته کرده است.

به گزارش فارس، مرکز اطلاعات فلسطینی «معطی» در گزارش دوره‌ای خود اعلام کرده که در ماه آگوست گذشته ۸۳۲ مورد عملیات مقاومتی رخ داد که طی آن ۲۸ صهیونیست زخمی شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم است.

همچنین 9 فلسطینی در پنج استان مختلف به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند که پنج نفر از آن‌ها از اهالی نابلس بودند و ۶۲۱ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

درگیری بین فلسطینیان و نظامیان رژیم اشغالگر نیز در مقایسه با ماه جولای گذشته افزایش چشمگیر داشته و عملیات تیراندازی به اهداف رژیم اشغالگر ۷۳ مورد ثبت شده که ۲۸ مورد آن در نابلس و ۲۴ مورد نیز در جنین رخ داده است.

پربیننده ترین خبرها