گزارش خبرنگار العالم از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از ترس عملیات مقاومت فلسطین+فیلم

گزارش خبرنگار العالم از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از ترس عملیات مقاومت فلسطین+فیلم
شنبه 19 شهريور 1401 - 19:53

دستگاه های امنیتی رژیم اشغالگر به شدت نگران تحولات در کرانه باختری اند زیرا هر آن ممکن است با مقاومت مسلحانه در جنین، نابلس و دیگر مناطق کرانه باختری مواجه شوند. 

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم، منابع خبری گزارش دادند فرماندهان پیشین ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل معتقدند پدیده مقاومت فلسطینی که امروزه مشاهده می شود، هرگز پس از پایان انتفاضه دوم فلسطینی در سال 2007 مشاهده نشده است.
در همین حال به نظر می رسد تلاش ارتش رژیم اشغالگر برای مطرح کردن عملیات نظامی در شمال کرانه باختری صرفا تلاشی تبلیغاتی به منظور بهره مندی از آن در انتخابات آینده است.
عصمت منصور کارشناس امور اسرائیل گفت رژیم اشغالگر در بحرانی واقعی قرار گرفته و با چالشی بزرگ روبرو است و با وجود عملیات های مختلف، در مهار عملیات مقاومت فلسطینی شکست خورده است.

مقاومت فلسطین
از آغاز عملیات مقاومت در جنین و نابلس تا رام الله و سپس الخلیل، رژیم اشغالگر تلاش کرده است بحران کنونی خود را متوجه تشکیلات خودگردان فلسطینی کند زیرا آن را متهم کرده که این بحران معلول ناتوانی و ضعف آن است.
این در حالی است که به گفته ناظران، نوع برخورد رژیم اشغالگر با تشکیلات خودگردان و انداختن مسئولیت به دوش آن به گونه ای است که آن را صرفا نماینده امنیتی خود معرفی کند زیرا رژیم اشغالگر به هیچ وجه مایل نیست که تشکیلات خودگردان قدرت یابد همان گونه که خواهان فروپاشی آن نیز نیست بلکه در پی این است که هنگام ضرورت از آن به نفع خود استفاده کند.

پربیننده ترین خبرها