وحشت در میان صهیونیستها؛ ۳۵ هزار اشغالگر درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند

وحشت در میان صهیونیستها؛ ۳۵ هزار اشغالگر درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند
جمعه 25 شهريور 1401 - 19:04

براساس گزارش های رسانه های عبری پس از عملیات‌های استشهادی، صهیونیستها به شدت وحشت زده هستند و به صورت دیوانه‌وار، درخواست مجوز سلاح ثبت می‌کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

اطلاعات و داده‌های رسمی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که از ماه مارس گذشته، درخواست صهیونیست‌ها برای صدور مجوز حمل سلاح، به شدت افزایش پیدا کرده است.

مجله صهیونیستی «یسرائیل-۱۲» گزارش داد، از زمان آغاز موج عملیات‌های استشهادی جوانان فلسطینی در مارس گذشته، ۳۵ هزار اسرائیلی درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند. این در حالی است که بین سالهای ۲۰۱۶-۲۰۲۰ سالانه ۱۰ هزار نفر درخواست مجوز داده بودند.

روزنامه فلسطینی «الاستقلال» به نقل از این مجله گزارش داد، این افزایش درخواست مجوز، از زمان جنگ سیف القدس در ماه می ۲۰۲۱ آغاز شد؛ به نحوی که به صورت ماهانه، شش هزار درخواست ثبت می‌شد و تعداد مجوزهای حمل سلاح در رژیم صهیونیستی تا امروز به ۱۹۶ هزار و ۴۰۹ هزار مجوز تا جولای رسیده است.

به گزارش این مجله، این درخواستها به خاطر عملیاتهای استشهادی است که از ماه مارس گذشته، در فلسطین اشغالی صورت گرفته است. به گونه‌ای که پس از عملیات «یئر السبع» در ۲۲ مارس، هشت هزار و ۶۴۲ مورد درخواست صدور مجور ثبت شد.

بنا بر این گزارش، پس از عملیات «الخضیره» که هفتم فروردین ماه گذشته صورت گرفت، ۹ هزار و ۲۳۲ درخواست مجوز سلاح ثبت شد که ۱۳۵ هزار مورد، متعلق به ساکنان همین شهر بوده است. پس از عملیات «بنی براک» که روز نهم فروردین ماه صورت گرفت، ۹ هزار و ۸۶۱ درخواست و پس از عملیات تل آویو در ۱۸ فروردین، چهار هزار و ۸۰۶ درخواست دیگر ثبت شد.

بر اساس آمار و ارقام، منحنی تند درخواست‌ها برای اخذ سلاح، در ماه مه ۲۰۲۱ و همزمان با جنگ در نوار غزه و درگیری‌ها در شهرهای اراضی اشغالی ۱۹۴۸ آغاز شد. مسئول بخش صدور مجوز هم گفت که گلوله برف درخواست مجوز کم کم بزرگتر شد تا به اعداد و ارقام جنون‌آوری بدل شد.

مسئول شعبه مجوز حمل سلاح در ارتش صهیونیستی هم گفت که طی ماههای گذشته، درخواست مجوز به شدت افزایش یافته و در مقایسه با ماههای پیش از موج کنونی عملیاتهای فلسطینیان، به میزان ۱۰۰% افزایش یافته است.

این مسئول صهیونیستی با بیان اینکه از مارس گذشته بیش از ۳۵ هزار درخواست حمل سلاح ثبت شده است، خبر داد که صهیونیستها بیشتر، خواستار حمل سلاحهای سبک هستند؛ زیرا به راحتی قابل اختفا است و می‌توانند در صورت نیاز به سرعت از آن استفاده کنند.

در همین ارتباط، منابع خبری سیزدهم شهریور ماه جاری، از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «غور اردن» و زخمی شدن دست‌کم پنج شخص خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عامل این عملیات ضد صهیونیستی، پنج گلوله به سمت شهرک نشینان صهیونیست شلیک کرده بود. کارشناسان بر این باورند که عملیاتهایی از این نوع، نشانگر این است که عملیات نظامی فردی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها، پیشرفت چشمگیری کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها