قدردانی جنبش عصائب اهل الحق عراق از شرکت کنندگان در مراسم اربعین

قدردانی جنبش عصائب اهل الحق عراق از شرکت کنندگان در مراسم اربعین
يکشنبه 27 شهريور 1401 - 14:33

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در عراق در توئیتی از شرکت کنندگان در مراسم اربعین امام حسین (ع) قدردانی کرد.

العالم - عراق

شیخ «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در عراق در توئیتی از شرکت کنندگان در مراسم اربعین امام حسین (ع) قدردانی کرد.

قیس الخزعلی نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم
(واما بنعمة ربک فحدث)
خدا را شاکریم به خاطر نعمت وحدت
خدا را شاکریم به خاطر نعمت اسلام و نعمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله
خدا را شاکریم به خاطر نعمت ولایت و نعمت امام علی علیه السلام
خدا را شاکریم به خاطر نعمت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها
خدا را شاکریم به خاطر نعمت امام حسن علیه السلام و نعمت امام حسین علیه السلام، دو سرور بهشتیان و صاحبان شفاعت بزرگ
خدا را شاکریم به خاطر نعمت ائمه علیهم السلام و ذریه امام حسین علیه السلام که در‌های رحمت واسعه و نعمت‌های بزرگ الهی هستند
خدا را شاکریم به خصوص به خاطر نعمت اربعین. مراسمی که فقط خداوند از خیر کثیر و برکات گسترده آن برای همه عاشقان و دوستداران امام حسین علیه السلام به طور عموم و برای زائرین و خادمان آن حضرت به طور ویژه آگاه است.

به خدا قسم فقط عشق به امام حسین علیه السلام و اخلاص در عشق به امام حسین علیه السلام است که باعث می‌شود میلیون‌ها نفر همه این درد و رنج زیارت امام حسین علیه السلام را متحمل شوند و کاری می‌کند که خادمان امام حسین علیه السلام همه این اموال و دارایی هایشان را بذل و بخشش کنند.

پس‌ای کسانی که خالصانه عشق به امام حسین علیه السلام دارید چه خیر و خوبی‌های زیادی که به خاطر عشق خالصانه شما به امام حسین نصیب ما نیز می‌شود و ما از آن بی خبریم؛ و چه بسیار بدی‌ها و بلا‌هایی که خداوند سبحان به خاطر عشق خالصانه شما به امام حسین علیه السلام از سر ما برمی دارد و ما این را نیز نمی‌دانیم و از آن بی خبریم.

گوارای وجودتان باد، شرف و افتخار خدمت به زائران امام حسین علیه السلام‌ای ملت شریف و بزرگوار عراق. شرف و افتخار بسیار بالایی است که شما مردم عراق به خاطر آنچه که از اموالتان می‌بخشید و تلاش می‌کنید و در این راه سختی و بی خوابی می‌بینید مستحق و لایق شماست.

از همه کسانی که در برگزاری موفق این مراسم مبارک و آیین مقدس سهمی دارند و در راس آن‌ها از موکب داران و هیئت‌های حسینی و همچنین از نیرو‌های امنیتی قهرمان و در رأس آنان نیروی مقدس بسیج مردمی عراق و همچنین از زحمات خادمان دو آستان مقدسه امام حسین علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام در کربلا تشکر می‌کنم.

همچنین خداوند به همه کسانی که خالصانه با مال و کلام و اقدامات عملی و رسانه‌ای از طریق شبکه‌های ماهواره‌های با پایگاه‌های خبری در این حماسه بزرگ حسینی نقش آفرینی کردند و همچنین به همه کسانی که نمی‌توانم نامی از آنان ببرم و چقدر زیاد هم هستند جزای خیر دهد.

الحمد لله رب العالمین. خداوندا این آخرین باری نباشد که توفبق زیارت امام حسین علیه السلام را داریم و شفاعتش را روزی ما بگردان و ما را از جمله کسانی قرار بده که در رکاب آن امام یاری شده از سوی خاندان و اهل بیت محمد صلی الله علیه و آله و سلم، انتقام خون امام حسین علیه السلام را می‌گیریم.

پربیننده ترین خبرها