اقدام رژیم اشغالگر به انهدام سه خانه روستایی فلسطینی 

اقدام رژیم اشغالگر به انهدام سه خانه روستایی فلسطینی 
دوشنبه 28 شهريور 1401 - 14:57

بلدوزرهای رژیم اشغالگر اسرائیلی بامداد روز دوشنبه سه خانه روستایی فلسطینی را در روستای «عرب الرشایده» در شمال غرب اریحا در شرق کرانه باختری اشغالی منهدم کردند.

العالم _ فلسطین

حسن ملیحات ناظر سازمان البیدر برای دفاع از حقوق روستاییان فلسطینی گفت نیروهای اشغالگر با حمله به روستای عرب الرشایده خانه های محمد علي طريف رشايده، عماد علي طريف رشايد و أمين محمد مليحات را منهدم کردند.

وی در سخنانی مطبوعاتی این اقدام را در چارچوب سیاست نژادپرستی رژیم اشغالگر و به منظور واداشتن روستاییان فلسطینی به دست کشیدن از زمین هایشان به نفع شهرک سازی دانست و گفت چنین سیاستی برخلاف همه پیمان نامه ها و قوانین بین المللی و انسانی است.
مليحات از سازمان های حقوقی و بین المللی خواست نقش خود را در حمایت از روستاییان فلسطینی انجام دهند و از آنان حمایت کنند.
روستای عرب الرشايده حلقه اتصال بین بیت لحم و مناطق صحرایی آن تا بحر المیت است و به همین دلیل همواره در معرض وحشانه ترین حملات صهیونیست ها قرار دارد.

رژیم اشغالگر با انهدام خانه ها، تخریب چاه های آب و سرقت موتورهای تولید برق، حلقه را بر ساکنان روستای عرب الرشايده که جمعیت آنان بیش از سه هزار نفر است، تنگ کرده است تا این روستا را ترک کنند. رژیم اشغالگر همچنین هر از گاهی چارپایان روستاییان فلسطینی را مصادره و مالیات های سنگین علیه آنان وضع می کند.

پربیننده ترین خبرها