الوفاق بحرین عادی سازی را ننگ آل خلیفه دانست

الوفاق بحرین عادی سازی را ننگ آل خلیفه دانست
چهارشنبه 30 شهريور 1401 - 12:17

معاون دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین گفت حکومت بحرین در انزوایی مردمی به سر می برد و از ترس عقب نشینی آمریکا از حمایت از آن، به دامان رژیم صهیونیستی پناه برده است و به این صورت وطن را فروخته و آن را غرق ساخته و منافع آن را در معرض تهدید قرار داده است. 

العالم _ بحرین

شيخ الديهي در مصاحبه تلویزیونی با شبکه المنار لبنان با اشاره به تصویب لوایحی در پارلمان بحرین در حمایت از عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی گفت حکومت بحرین شکست خورده و بحران زده است. این حکومت، رژیم غاصب موقت را پناهگاهی برای خود در برابر ملت بحرین قرار داده است. اقدام حکومت بحرین در یهودی سازی منامه به معنای محو هویت اصیل پایتخت بحرین و تاریخ اصیل اسلامی آن است.

وی تاکید کرد ملت بحرین انتخابات آینده را تحریم خواهد کرد و این در حالی است که رأی گیری امروز در پارلمان بحرین حمایت از تصمیم برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل است.

معاون دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین تاکید کرد علاوه بر قانون عزل سیاسی، دولت بحرین از طریق محروم ساختن ده ها هزار نفر از حق رأی دادن، عملیات انتخاباتی را به تمسخر گرفته است و جمعیت الوفاق به زودی آمار این اقدام حکومت را فاش خواهد ساخت.

شيخ حسين الديهي گفت حکومت بحرین در زمینه سایبری با صهیونیست ها همکاری می کند به گونه ای که تهدیدی برای منافع مردم و امنیت آنان است و این در حالی است که این حکومت عامل برانگیختن مشکلات فرقه ای و مذهبی موهوم با کشورهای همسایه است.

وی افزود حکومت بحرین هم اکنون در انزوایی مردمی زندگی می کند و از ترس از دست دادن حمایت آمریکا، به دامان رژیم صهیونیستی پناه برده است و به این صورت وطن را فروخته و آن را غرق ساخته و منافع آن را در معرض تهدید قرار داده است.

شيخ الديهي عادی سازی روابط دانشگاهی با رژیم صهیونیستی را تهدیدی برای ملت های منطقه و ملت بحرین و در عین حال تلاشی مأیوسانه دانست که بی فایده است.

معاون دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین تاکید کرد ملت بحرین با همه طوایف خود از سنی و شیعه، صهیونیست ها را تحریم کرده اند و این در حالی است که دیپلمات های دشمن بزدل هستند و از ملت بحرین می ترسند و هویت خود را فاش نمی سازند زیرا هر بحرینی همچون بمبی ساعتی در برابر آنان است.

وی روز عادی سازی را لکه ننگی دانست که مردم بحرین در آن از دشمن بیزاری می جویند و خطرات عادی سازی و تبعات آن را در ذهن خود و در ذهن نسل های آینده تثبیت می کنند.

پربیننده ترین خبرها