مذاکرات بحرین و رژیم صهیونیستی برای تجارت آزاد

مذاکرات بحرین و رژیم صهیونیستی برای تجارت آزاد
سه شنبه 29 شهريور 1401 - 14:37

منابع خبری از آغاز مذاکرات و گفت‌وگوهای رژیم صهیونیستی با بحرین به منظور دستیابی به توافق تجارت آزاد میان دو طرف خبر دادند.

العالم - بحرین

وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد که تل آویو و منامه مذاکراتی را برای توافق تجارت آزاد آغاز کرده‌اند.

«اورنا باربیوای» وزیر اقتصاد رژیم اسرائیل اعلام کرد :« این توافقنامه به تقویت روابط بحرین و اسرائیل و گسترش همکاری‌های اقتصادی کمک خواهد کرد».

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین ، وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به منامه با «زاید الزیانی» وزیر صنعت و تجارت بحرین دیدار و درباره «توسعه روابط تجاری و صنعتی» گفتگو کرد.

این درحالی است که «ایتان نائیه» سفیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در منامه اعلام کرد که تل آویو 41 توافق نامه در زمینه‌های مختلف با بحرین امضا کرده است.

در همین حال «اسحاق هرتسوگ» رئیس رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد به زودی دیداری تاریخی از بحرین خواهد داشت.

در چهارم سپتامبر 2020 بود که رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط به توافق رسیدند؛ مردم مناطق مختلف بحرین نیز در مخالفت با توافق عادی سازی روابط میان منامه - تل آویو بار‌ها با برگزاری تظاهرات، آن را محکوم کرده اند. یک نظرسنجی که حدود دو سال پس از عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی انجام شده، نشان می‌دهد که درصد زیادی از مردم بحرین و امارات مخالف هرگونه عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند.

پس از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، آل خلیفه با «یهودی سازی منامه» و عبور از مرزهای خیانت، راه نفس کشیدن مردم بحرین را در عرصه‌های مختلف می‌بندد. عادی سازی روابط از سوی بحرین از مرزهای خیانت فراتر رفته و کار به یهودی سازی منامه پایتخت این کشور رسیده است.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها