جمیل مزهر: تل آویو نمی تواند از تاج و تخت حکام عرب دفاع کند/ جهان به سمت چند قطبی حرکت می کند

جمیل مزهر: تل آویو نمی تواند از تاج و تخت حکام عرب دفاع کند/ جهان به سمت چند قطبی حرکت می کند
شنبه 2 مهر 1401 - 19:03

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای َآزادسازی فلسطین گفت: به رژیم های مرتجع عرب اعلام می کنیم که دشمن صهیونیستی نمی تواند تاج و تخت شما را حفظ کند

العالم - فلسطین اشغالی
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی برای َآزادسازی فلسطین، جمیل مزهر روز شنبه در دیدار با فلسطینیان ساکن اردوگاه های النیرب و حندرات در استان حلب سوریه افزود: چشم ملت های مسلمان به قدس و فلسطین دوخته است و اجازه نمی دهند اوضاع اینگونه باقی بماند.

وی با بیان اینکه "ملت های مسلمان عادی سازی روابط یا ائتلاف با رژیم صهیونیستی را نمی پذیرند" اضافه کرد: از این ملت ها، احزاب و جریان های آزادیخواه می خواهیم که با رژیم هایی که روابط خود را با دشمن صهیونیستی عادی کرده اند و یا برای برقراری ارتباط و ایجاد ائتلاف با اشغالگران می شتابند، مقابله کنند.

مرهز گفت: جهان شاهد تحولاتی است و دیگر این نظم ظالمانه را که براساس سرکوب ملت های مظلوم و ضعیف برقرار است، تحمل نمی کند و تلاش های بین المللی و جهانی برای تغییر این وضعیت و جایگزینی آن با جهانی چند قطبی بدون تسلط سرمایه داری جنایتکار در جریان است.

وی افزود: جبهه مردمی برای َآزادسازی فلسطین و مقاومت و همه ملت فلسطین به مبارزه و مقابله با اشغالگران تا رسیدن به اهداف ملت یعنی آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی ادامه می دهند.

مزهر تصریح کرد: ساکنان اردوگاه های فلسطینی در سوریه، لبنان و اردن، حق بازگشت به سرزمین خود را با هیچ چیز دیگری مبادله نمی کنند و این حقی غیر قابل مبادله، مذاکره و چشم پوشی است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها