ملت ایران با قدرت به دشمنان سیلی زد

ملت ایران با قدرت به دشمنان سیلی زد
يکشنبه 3 مهر 1401 - 20:38

بعد از ظهر یکشنبه، خیل عظیم مردم ایران در تهران و شهرهای مختلف کشور در راهپیمایی‌های «امت رسول الله (ص)» برای محکوم کردن توهین‌ به مقدسات و اغتشاشات اخیر و اعلام وفاداری با نظام جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند.

العالم – تحلیل روز

در تهران جمع کثیری از شهروندان با تجمع در میدان انقلاب اعتراض خود را نسبت به اغتشاشات اخیر و جنایت علیه شهروندان و پلیس و نقض حرمت مقدسات مذهبی اعلام کردند.

آنان با رد پروژه های استکباری برای تضعیف نظام اسلامی، بر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

مردم اصفهان و شیراز نیز در راهپیمایی های گسترده، اغتشاشات و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

مردم استان مازندران در شمال ایران با برپایی تظاهرات گسترده اغتشاشات و توهین به مقدسات اسلامی و قرآن کریم را محکوم کردند.

مردم شهرهای یاسوج، بندرعباس، قم و قزوین نیز در راهپیمایی‌های بزرگ شعارهایی در محکومیت اغتشاشات و حمایت از جمهوری اسلامی ایران شعار سر دادند.

مردم مشهد در راهپیمایی های مشابهی آمادگی خود را برای پذیرایی از زائران امام رضا (علیه السلام) اعلام و تاکید کردند که هرگز اجازه ایجاد مشکل در پذیرایی از زائران و ایجاد اغتشاش در این شهر را نمی دهند.

شرکت خودجوش مردم ایران در این راهپیمایی ها، بیانگر این موضوع است که مردم ایران، منسجم و یکپارچه بوده و از همه توطئه ها علیه خود و کشورشان مطلع هستند و این گونه توطئه ها آنها را فریب نمی دهد.

این اولین بار نیست که جمهوری اسلامی از بدو تأسیس تاکنون با توطئه ها و دسیسه های مختلف کشورهای بزرگ و منطقه مواجه می شود، بدون اینکه به سرنگونی نظام منتهی شود، نظامی که تمام کشورهای استکباری و رژیم های مرتجع وابسته به آنان را درمانده کرده است.

مردمی که توانستند هشت سال جنگ ویرانگر و محاصره کامل و بمباران با انواع سلاح های متعارف و ممنوعه بین المللی را تحمل کنند، چگونه نمی توانند چند آشوبگر و مزدور غرب را سر جایشان بنشانند.

مزدورانی که کاری جز خرابکاری، آسیب رساندن به امنیت اجتماعی، وارد کردن خسارات مادی به اموال خصوصی و عمومی در کشور، قتل، ارعاب و تعدی به معتقدات انجام ندادند و از عرق ملی بی بهره اند.

نکته قابل توجه در این راهپیمایی ها آن است که شرکت کنندگان در راهپیمایی از انواع گروه های سنی و اقشار اجتماعی هستند اعم از سالمند، جوان، کودک، زنان باحجاب و زنان کم حجاب و حتی اشخاصی که فقیر یا ثروتمند هستند.

اینها نشان دهنده آن است که اکثریت قریب به اتفاق مردم، اقدامات نابهنجار، قتل، خرابکاری و توهین به مقدسات را رد می کنند و بر خلاف آنچه که کشورهای استکباری ترویج می کنند، پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

گرچه آمریکا، رژیم صهیونیستی، اروپا و کشورهای منطقه نتوانسته اند با دیپلماسی، نیرنگ، فشارهای اقتصادی و روانی به اهداف خود برسند، اما متاسفانه از رویدادهای گذشته درس نگرفتند و یادشان رفته قبلا بارها از ملت ایران سیلی خورده اند.

راهپیمایی‌های امروز پیام‌های متعدد داخلی و خارجی داشت، در سطح داخلی به اغتشاشگران و خرابکاران پیام داد که اکثریت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنند و در سطح خارجی نیز به کشورهای متخاصم با ایران پیام داد که دروغهایشان در این زمینه که مردم ایران نظام را نمی‌ خواهند و اینکه جمهوری اسلامی ایران در بدترین روزهای خود قرار دارد، برای همه آشکار شده است.

این سیلی محکم دیگری به دشمنان ایران و مردم آن است اما آیا دشمنان از آن پند خواهند آموخت؟

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها