تعدادی از لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات در ارومیه دستگیر شدند

تعدادی از لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات در ارومیه دستگیر شدند
پنج‌شنبه 7 مهر 1401 - 13:05

فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری تعدادی از لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

العالم - ایران

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد اظهار کرد: به دنبال اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در برخی محلات و مناطق شهر ارومیه، شناسایی عوامل اصلی این اغتشاشات در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات دقیق پلیسی برای شناسایی و دستگیری این افراد افزود: با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس تعدادی از آشوبگران از جمله عوامل اصلی و لیدرهای اغتشاشات و تخریب کنندگان اموال عمومی و خصوصی در شهر ارومیه در کمین پلیس افتاده و دستگیر شدند.

سرهنگ شیخ نژاد با بیان اینکه این افراد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا روند رسیدگی به جرایم آنها طی شود، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کسی که با امنیت مردم بازی کند مطمئن باشد پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی با جدیت با آنها برخورد خواهد کرد.

وی از تمام کسانی که فریب دشمن را خورده و در دام شایعات و ترفندهای رسانه ای معاندین قرار گرفته‌اند، خواست مراقب خود بوده و از پیوستن به اغتشاشات و افتادن در بازی دشمن خودداری کنند در غیر این صورت مجازات قانونی سختی در انتظار آنها است.

پربیننده ترین خبرها