واکنش‌ها به شهادت کودکی که با وحشت آفرینی نظامیان صهیونیست قلبش از تپش بازماند

واکنش‌ها به شهادت کودکی که با وحشت آفرینی نظامیان صهیونیست قلبش از تپش بازماند
شنبه 9 مهر 1401 - 15:39

واکنش‌ها به شهادت کودک هفت ساله‌ای که با وحشت آفرینی و تعقیب نظامیان صهیونیست در کرانه باختری قلبش از تپش بازماند، همچنان ادامه دارد.

العالم - فلسطین اشغالی
هشتگ «ریان سلیمان» کودک هفت ساله فلسطینی که پس از تعقیب نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، قلبش از تپش بازمانده و به شهادت رسید، در شبکه‌های اجتماعی ترند شد.

کابران شبکه‌های اجتماعی با انتشار گسترده تصاویر این کودک فلسطینی، تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کودکان فلسطینی اعم از تعقیب، قتل و بازداشت آن‌ها را که نقض آشکار حقوق بشر و کودک است، یادآور شد.

یک کاربر توئیتر نوشت: او (ریان) ترسیده بود و قلبش از ترس تروریسم صهیونیستی از تپش ایستاد، او در آن لحظه فقط دنبال آغوش مادرش بود و در خیابان‌های بیت لحم فقط دنبال یک جای امن می‌گشت.



کاربر دیگری نوشت: «ای طفل کوچک من! دنیا با تو همدردی نمی‌کند چرا که فرد جنایتکار عزیز آنهاست و من تنها می‌توانم به تو بگویم درود به قلب کوچک تو و حسبک‌ الله و نعم الوکیل».



یک کاربر دیگر هم با انتشار کاریکاتوری نوشت: «ریان سلیمان هفت ساله که نظامیان صهیونیست در نزدیکی مدرسه‌اش در شرق بیت لحم او را تعقیب کردند از ترس فرار کرد و از یک بلندی افتاد و قلبش از تپش ایستاد»



کاربر دیگری نوشت: «آیا جهان این بار با ریان همدردی می‌کند یا اینکه قاتل او رژیم صهیونیستی است و مجالی برای همدردی نیست؟؟»



یک کاربر دیگر نیز نوشت: «این قصه و خیال نیست، این واقعیتی است که در فلسطین رخ داد و کودکی تحت تعقیب صهیونیست‌ها بود از یک مکان بلند سقوط کرد و قلبش ایستاد، ریّان کودک مناسبی برای تجارت رسانه‌ای و پخش مستقیم نیست، ریّان را سردمداران سازش کشتند...!»



فارس

پربیننده ترین خبرها