آماده باش هزاران نیروی اشغالگر در قدس اشغالی؛ هراس رژیم از عملیات‌های مقاومتی

آماده باش هزاران نیروی اشغالگر در قدس اشغالی؛ هراس رژیم از عملیات‌های مقاومتی
يکشنبه 10 مهر 1401 - 12:18

رژیم اشغالگر در امتداد خط تماس اراضی اشغالی 1948، کرانه باختری و قدس اشغالی اعلام آماده باش کرده و اقدامات خود را در  طول دیوار حائل میان کرانه باختری و سایر سزمین‌های اشغالی تشدید کرده و در همین راستا اشغالگران گشت‌زنی های فشرده ای را در امتداد دیوار حائل برای جلوگیری از ورود کارگران فلسطینی به سرزمین های 48 انجام می دهند.

العالم - فلسطین

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه کان رژیم صهیونیستی، پلیس اشغالگران، به ویژه در قدس اشغالی، خود را برای اعزام هزاران نیرو از عصر سه شنبه تا شامگاه چهارشنبه به مناسبت عید یهودی غفران آماده کرده و بر بخش شرقی شهر اشغالی قدس در سال 67 و ایجاد امنیت در کنیسه های اسرائیلی در طول این مراسم تمرکز کرده است.

درگیری فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی درباره عملیات نظامی در کرانه باختری

وضعیت آماده باش به موازات تعطیلی کرانه باختری اشغالی و گذرگاه های زمینی نوار غزه در روز سه شنبه چهارم این ماه تا نیمه شب چهارشنبه پنجم ماه صورت می گیرد و هفته آینده نیز به مناسبت روز العرش بار دیگر تعطیل خواهد شد.

اگرچه اشغالگران این اقدامات سرکوبگرانه را هر ساله انجام می دهند، اما فرماندهان ارتش اسرائیل هر بار ادعا می کنند که هشدارهای اطلاعاتی درباره تصمیم فلسطینی ها برای انجام عملیات در داخل اسرائیل، علیه نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان در کرانه باختری اشغالی وجود دارد.

پربیننده ترین خبرها