مسئول صهیونیست: بنی گانتس در برابر مقاومت فلسطین شکست خورده است/ با انتفاضه سوم مواجهیم

مسئول صهیونیست: بنی گانتس در برابر مقاومت فلسطین شکست خورده است/ با انتفاضه سوم مواجهیم
يکشنبه 10 مهر 1401 - 16:01

یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از عملکرد "بنی گاتنس" وزیر جنگ این رژیم در مقابله با مقاومت روز افزون فلسطینی ها در کرانه باختری به شدت انتقاد کرد و گفت که تل آویو با انتفاضه سوم روبرو است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش رسانه های فلسطینی، "بتسلئیل اسموتریچ" رئیس حزب "صهیونیسم دینی" در پارلمان رژیم صهیونیستی گفت که سرعت عملیات مقاومت در کرانه باختری افزایش یافته و تل آویو با اوج انتفاضه سوم روبرو است.

اسموتریچ با اشاره به آخرین مورد عملیات مقاومت فلسطینیان در هدف قراردادن اتوبوس و خودروی حامل صهیونیستها در مسیر شهرک صهیونیست نشین "الون موریه" خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر با عملیات گسترده فلسطینی ها به شیوه های مختلف از جمله تیراندازی، استفاده از سلاح سرد، پرتاب کوکتل مولوتف و پرتاب سنگ مواجه بوده ایم.

وی ادامه داد: ما در اوج انتفاضه سوم هستیم و با این حال، بنی گانتس (وزیر جنگ) شکست خورده و یائیر لاپید نخست وزیر، به جای انجام یک عملیات نظامی گسترده در جنین، همچنان بر کمک به تشکیلات خودگردان فلسطین و تقویت جایگاه آن اصرار می ورزند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

سران رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

پربیننده ترین خبرها