طی سه ماه گذشته رخ داد؛

شهادت ۴ فلسطینی و بازداشت ۶۰۰ نفر دیگر در قدس اشغالی

شهادت ۴ فلسطینی و بازداشت ۶۰۰ نفر دیگر در قدس اشغالی
سه شنبه 12 مهر 1401 - 22:42

نظامیان صهیونیست طی سه ماه گذشته بالغ بر ۶۰۰ شهروند فلسطینی ساکن قدس اشغالی را بازداشت کرده و ۴ فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز اطلاع رسانی فلسطین -- استانداری قدس اشغالی در گزارشی اعلام کرد که در ۳ ماهه سوم سال جاری، ۴ فلسطینی در این شهر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و ۶۰۷ فلسطینی دیگر بازداشت شده اند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی طی این مدت ۸۱ خانه و تأسیسات متعلق به فلسطینیان را نیز در قدس اشغالی تخریب کردند.

همچنین در این مدت ۵۱۵ فلسطینی هم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده اند.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

مسئولان رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روزه این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر بر شدت حملات خود به کرانه باختری افزوده و دست به بازداشت‌های گسترده‌ای زده است. در این میان طرفداران مقاومت فلسطین به ویژه اعضا و طرفداران جنبش جهاد اسلامی هدف اصلی این عملیات‌ها بوده‌اند.

بر همین اساس، باشگاه اسیر فلسطین اخیراً اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا پایان ماه آگوست گذشته، ۴ هزار و ۸۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.

پربیننده ترین خبرها