العاروری: مقاومت متحد و یکپارچه است و هدف آن آزادسازی فلسطین است

العاروری: مقاومت متحد و یکپارچه است و هدف آن آزادسازی فلسطین است
پنج‌شنبه 14 مهر 1401 - 20:34

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که مقاومت در غزه و کرانه باختری برای مقابله و رویارویی با دشمن اشغالگر دست به دست هم داده و روز به روز هم قوی تر می شود تا اینکه به هدف خود یعنی پیروزی و آزادسازی فلسطین برسد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صالح العاروری امروز پنجشنبه در سخنانی از طریق ویدیو کنفرانس در مراسم سالروز تاسیس جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه مقاومت قادر به محاصره دشمن صهیونیستی است، تاکید کرد که رژیم اشغالگر در این سرزمین جایی ندارد.
العاروری ضمن تبریک 35امین سالروز تاسیس جنبش جهاد اسلامی، اظهار داشت که حماس و جهاد اسلامی در فلسطین متحد و یکپارچه هستند و یک استراتژی واحد را در پیش گرفته اند و اختلافی هم اگر بین طرفین باشد، جزئی و حاشیه ای است و دو طرف آن را به راحتی کنار می گذارند.
وی خاطر نشان کرد که رهبران حماس و جهاد اسلامی دست به دست هم داده و متحد و یکپارچه در مسیر پیروزی قدم بر می دارند.
صالح العاروری تاکید کرد که حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین، قدرت گرفتن جهاد اسلامی را به منزله قدرت گرفتن ملت فلسطین می دانند.
العاروری از توافق حماس و جهاد اسلامی بر سر راه و منهجی واحد و مشترک برای دفاع از ملت و مقدسات آن با یک مرجعیت ملی، سیاسی و اسلامی و با ابزارهای مبارزاتی تاکید کرد.

پربیننده ترین خبرها