بازدید آیت‌الله اعرافی از ناو موشک‌انداز شهید سلیمانی/ تجلیل از موفقیت‌های سپاه

بازدید آیت‌الله اعرافی از ناو موشک‌انداز شهید سلیمانی/ تجلیل از موفقیت‌های سپاه
جمعه 15 مهر 1401 - 10:45

آیت الله اعرافی در بازدید از ناو رزمی عملیاتی شهید سلیمانی، گفت: موفقیت سپاه مقتدر در عرصه علمی و فناوری های روز قابل ستایش است.

العالم - ایران

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، در راس هیئتی با حضور در ستاد نیروی دریایی سپاه با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا گفتگو کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور ضمن بازدید از ناو عملیاتی و موشک‌انداز شهید سلیمانی، پیشرفت های علمی و فناوری در حوزه های دفاعی و نظامی را چشمگیر دانست و خاطر نشان کرد: برکات انقلاب اسلامی برای ملت ایران و امت اسلام فراوان بوده است و یکی از برکات آن پیشرفت های چشمگیر در عرصه‌های فناوری علمی و به ویژه در حوزه های دفاعی و نظامی و امنیتی است.

وی سه اصل مقاومت، فناوری و ابتکار را در پیشبرد اهداف نظام در امر تولید و رشد علمی مهم دانست و اظهار کرد: همیشه افتخار کردیم و بالیدیم به مقاومت، فن آوری و ابتکاری که نیروهای مسلح ما و به ویژه سپاه مقتدر و عزیز ما داشته و دارد.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: کشور با همت جوانان و سپاه مقتدر توانست قله های بلند فناوری را در نوردد و جزء چند کشور اول دنیا قرار بگیرد؛ واقعا مایه افتخاراست.

آیت الله اعرافی ادامه داد: امیدواریم جوانان و مردم عزیز هرچه بیشتر با این افتخارات آشنا شوند و قدرتی که با فرماندهی فرمانده کل قوا به دست آمده ان شاءالله مایه عزت و عظمت کشور و بازدارنده از تعرض به منابع و منافع کشورمان باشد.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های فرمانده و تمامی دریادلان نیروی دریایی سپاه، گفت: از طرف حوزه واقعاً از نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی عزیز سپاه و همه جوانان و فعالان در این عرصه تقدیر و تشکر می کنم و برای همه شما آرزوی عزت و سلامت و توفیق دارم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها