التهاب شدید در قدس اشغالی و زخمی شدن ۲ پلیس صهیونیست

التهاب شدید در قدس اشغالی و زخمی شدن ۲ پلیس صهیونیست
پنج‌شنبه 21 مهر 1401 - 01:20

منابع خبری رژیم صهیونیستی از درگیری شدید فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در منطقه العیساویه در قدس اشغالی و زخمی شدن ۲ پلیس رژیم خبر دادند.

العالم-فلسطین اشغالی

چهارشنبه شب درگیری‌های بسیار شدیدی در مناطق مختلف قدس اشغالی به وقوع پیوست و اوضاع نزدیک است به کلی از کنترل پلیس رژیم صهیونیستی خارج شود.

شبکه الجزیره به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که در این درگیری‌ها، دو نفر از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه العیساویه زخمی شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری‌های روز چهارشنبه در بیت لحم کراسنه باختری نیز دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در پی ناکامی در پیدا کردن و بازداشت عامل عملیات ضد صهیونیستی اخیر علاوه بر محاصره کامل مردم اردوگاه شعفاط در نزدیکی قدس اشغالی، صدها نفر از فلسطینیان اعتصاب کننده در نزدیکی یک ایست نظامی را سرکوب کردند و همچنان به تجاوزات خود به این اردوگاه برای گرفتن انتقام از عملیات ضد صهیونیستی اخیر ادامه می‌دهند.

الخلیل و بیت لحم و دیگر مناطق کرانه باختری در همبستگی با مردم اردوگاه شعفاط در اعتصاب کامل به سر می‌برند.

عملیات مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در کرانه باختری و قدس اشغالی گسترش یافته است و اشغالگران از طریق تخریب منازل و تجاوزگری به دنبال توقف آن هستند، اما با سد آهنین مقاومت فلسطینیان روبرو هستند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها