شرایط در زندان اوین عادی است/ امکان تماس زندانیان با خانواده هایشان مهیاست / 8 مجروح بر اثر آتش سوزی

يکشنبه 24 مهر 1401 - 10:10

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: اکنون شرایط در زندان اوین کاملا عادی بوده و امور روزمره زندان طبق روال معمول در حال انجام است و زندانیان امکان برقراری تماس با خانواده هایشان را دارند.

العالم - ایران

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، زندانیان اوین شب گذشته با خانواده‌های خود تماس گرفتند و امروز هم امکان تماس طبق روال معمول در اختیار زندانیان است.

بر اساس این گزارش، شب گذشته و پس از اتفاق آتش سوزی در زندان اوین، بلافاصله امکان تماس زندانیان با خانواده ها فراهم شد و این شرایط تا نزدیک صبح ادامه داشت.

این تصمیم باعث شد نیمه شب گذشته صف‌های تماس با خانواده در زندان اوین تشکیل شود که تا نزدیک صبح ادامه داشت و امروز نیز طبق روال معمول امکان تماس زندانیان با خارج از زندان فراهم است.

یکی از نیروهای امدادی حاضر در صحنه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره آمار فوتی و مصدومان گفت: این حادثه تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومان نیز هشت نفر است.

شب گذشته نیز مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود. بلافاصله پس از بروز درگیری و آتش گرفتن کارگاه خیاطی بند زندانیان محکومیت مالی و سرقت انتظامات زندان برای کنترل درگیری وارد عمل شده و ایستگاه آتش نشانی مستقر در زندان نیز بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و هم اکنون اتش سوزی مهار و خاموش شده است.

این گزارش حاکی است نیروی انتظامی هم جهت کمک به برقراری هر چه زودتر آرامش در اوین به انتظامات زندان کمک کرده است.

بر اساس این گزارش ، درگیری بین زندانیان نیز با ورود انتظامات زندان تحت کنترل درآمده است.

پربیننده ترین خبرها