کنعانی در پاسخ به بایدن: اینجا ایران است

کنعانی در پاسخ به بایدن: اینجا ایران است
يکشنبه 24 مهر 1401 - 12:11

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

العالم - ایران

ناصر کنعانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اظهارات مداخله‌جویانه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در پی اغتشاشات اخیر در ایران واکنش نشان داد و نوشت: از آغاز تحولات اخیر در ایران، دیروز _شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای چندمین بار در اظهاراتی مداخله‌جویانه، از اغتشاشات در ایران حمایت کرد.

وی افزود: ایشان چون نه مشاوران امینی دارد و نه حافظه خوبی، به وی یادآور می‌شوم که ایران قوی‌تر و استوارتر از آن بود که با تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات پوچ شما تسلیم شود. اکنون نیز سربلندتر از آن است که با مداخلات و اظهار شگفتی‌های سیاستمداری خسته از سال‌ها اقدام بی‌نتیجه علیه ایران، اراده‌اش متزلزل شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: نه اظهارات بایدن و نه مداخله‌جویی‌های آمریکا هرگز ما را متعجب نمی‌کند، زیرا مداخله، تجاوز و کشتار، ماهیت حقیقی نظام آمریکا است، اما ما مردمان تاریخیم و در عمق تاریخ ریشه دوانده‌ایم، از کودتای آگوست ۱۹۵۳ (بیست‌وهشتم مرداد ۱۳۳۲ خورشیدی) تا امروز به خوبی سیاست‌های ضد ایرانی دولت آمریکا در ذهن‌هایمان ثبت شده است و البته تاریخ و نقطه نقطه دنیا شهادت می‌دهد که زخم جنایت و خشونت آمریکا بر تن دنیا است.

وی ادامه داد: عادت شما ماهی گرفتن از آب‌های گل آلود است. اما یادتان باشد، اینجا ایران است؛ سرزمین مردان و زنان سرفراز. در خانه خویش، با هم گفت‌وگو می‌کنیم، با هم کار می‌کنیم، با هم برای ترمیم زخم‌های کوچک و بزرگ ایران خواهیم کوشید، با هم برای استقلال ایران خواهیم ایستاد و صدالبته شکست دیگری بر انبوه شکست‌هایتان افزوده خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها