​​​​​​​تظاهرات ضد اسرائیلی در نیویورک در اعتراض به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها

​​​​​​​تظاهرات ضد اسرائیلی در نیویورک در اعتراض به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها
يکشنبه 24 مهر 1401 - 20:34

منابع خبری امروز یکشنبه از تظاهرات شهروندان آمریکایی در نیویورک علیه اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها خبر دادند.

العالم - آمریکا

خبرگزاری اسپوتنیک امروز (یکشنبه) اعلام کرد که شماری از فعالان در میدان تایمز اسکوئر در شهر نیویورک آمریکا علیه اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی کرانه باختری تظاهرات کردند.

معترضان در نیویورک با سر دادن شعارهایی هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

درگیری با دشمن صهیونیست در کرانه باختری از جنین در شمال تا الخلیل در جنوب و تا بیت المقدس امتداد یافته است. دهها محله و منطقه بیت المقدس به عنوان مهم ترین شهر برای رژیم صهیونیستی ظرف چند روز اخیر شاهد درگیری بوده اند تا آنجا که رسانه های گروهی رژیم اشغالگر قدس مجبور شده اند اعتراف کنند که ارتش صهیونیستی تسلط خود بر بیت المقدس را از دست داده است.

موسسه امنیتی رژیم اسراییل به نوبه خود اعتراف کرد که دامنه درگیری ها و شدت آنها افزایش یافته، زیرا بیت المقدس با قدرت وارد صحنه شده و زنگ خطر را برای درون سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸به صدا درآورده است.

به گزارش ایرنا، افسران ارتش و مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه - که شهر قدس شاهد اعتصاب عمومی همزمان با قیام مردمی در اردوگاه فلسطینی "شعفاط" در شمال شرقی این شهر بود- به عنوان "سخت ترین روز" پس از نبرد شمشیر قدس در ماه می سال ۲۰۲۱ یاد کردند. زیرا درگیری در آن روز به اوج خود رسید و جوانان فلسطینی با کوکتل مولوتوف و بمب های دست ساز خودروهای پلیس رژیم اسراییل را به آتش کشیدند و خودروهای شهرک نشینان را زیر بارش سنگ و کوکتل مولوتوف قرار دادند تا آنجا که شمار بسیاری از شهرک نشینان صهیونیست در نتیجه آن زخمی شدند.

همچنین سخنگوی اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از ساکنان بیت‌المقدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ خواست که پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اماکن مقدس را ادامه دهند.

پربیننده ترین خبرها