جهاد اسلامی: کرانه باختری آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد بود

جهاد اسلامی: کرانه باختری آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد بود
دوشنبه 25 مهر 1401 - 21:41

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقامات رژیم صهیونیستی برای ایجاد شکاف در وحدت ملی فلسطینیان و تخریب مسجد الاقصی از طریق تقسیم زمانی و مکانی این مسجد تلاش می کنند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

"احمد المدلل" در یک نشست عمومی در اردوگاه البراجنه در سوریه با حضور جمعی از نیروهای جنبش جهاد اسلامی و برخی رهبران فلسطینی و شهروندان فلسطین، تاکید کرد که نوک پیکان اینک باید به سمت کرانه باختری به منظور پایان دادن به اشغال آن باشد. این مساله آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی افزود: کرانه باختری اصل و جوهره طرح راهبردی و دینی رژیم صهیونیستی است. این رژیم فقط در سایه سکوت ارتش های عربی و عدم تحرک آنها توانست به اشغال کرانه باختری ادامه دهد.

این رهبر جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین بدون مقاومت نمی تواند به اهدافش برسد. اهالی کرانه باختری این واقعیت را به خوبی درک کردند. ملت فلسطین باید پشتیبان مقاومت باشد. حضور گسترده فلسطینی ها در مراسم تشییع شهدا بیانگر نقش آنها در یکپارچه کردن صفوف است.

المدلل توضیح داد: چنددستگی میان گروه های فلسطینی تاثیر گسترده ای بر ملت فلسطین و بر توسعه شهرک سازی داشت.

وی در پایان تصریح کرد که هدف رژیم اشغالگر از میان بردن جنبش جهاد اسلامی است. اما ترور رهبران مقاومت هیچ گاه پایانی برای جنبش های مقاومت به شمار نمی آید؛ بلکه بر قدرت و گسترش آنها می افزاید.

پربیننده ترین خبرها